  • 1. Data: 2002-07-10 22:25:11
    Temat: moja firma a wyplata sobie wynagrodzenia
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    Czesc,

    jak postapic przy wyplacaniu sobie samemu wynagrodzenia w sytuacji
    prowadzenia dzialalnosci gospodarczej. Jak bedzie najlepiej?
    Przelas sobie na swoje prywatne konto kase a na przelewie napisac z
    tytulu wynagrodzenie za prace?????

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-07-11 06:55:56
    Temat: Re: moja firma a wyplata sobie wynagrodzenia
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    dokladnie tak jak napisales. tylko najlepiej zostawic kase na podatek na
    koncie firmowym i z niego dokonac przelewu do skarboofki.

    KuFeL

  • 3. Data: 2002-07-11 07:03:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > prowadzenia dzialalnosci gospodarczej. Jak bedzie najlepiej?
    > Przelas sobie na swoje prywatne konto kase a na przelewie napisac z

    Wynagrodzenie ze pracę? Dobre :-)))) Po prostu przelewasz kiedy chcesz,
    wypłacasz z bankomatu kartą firmową, robisz prywatne zakupy kartą firmową -
    do wyboru do koloru :-))) <- oczywiście to dla DG i SC

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-07-11 09:25:31
    Od: "Michal" <p...@w...pl>

    > Przelas sobie na swoje prywatne konto kase a na przelewie napisac z
    > tytulu wynagrodzenie za prace?????

    Mozna oczywiscie i tak, ale kto tak robi w dzisiejszych czasach? ... tak
    jaks bylo by nietypowo...

    Zgodnie z obecna norma ty jako pracodawca powinienes zwlekac z wyplata
    wynagrodzenia jak najdluzej, tlumaczac to przed soba (pracownikiem) np.
    klopotami z kooperantami lub niekorzystnym kursem zlotego. Nastepnie ty -
    pracownik, po odczekaniu np. miesiaca powinienes wyrazic swoje
    niezadowolenie szemrajac po katach, robiac aluzje, a w koncu stanowczo
    domagac sie wyplaty. Wówczas Ty jako pracodawca solennie obiecasz wyplate w
    najblizszy poniedzialek, po czym ...nie dotrzymasz obietnicy. Nastepnie Ty
    jako pracownik oglosisz akcje protestacyjna - wywiesisz flage - przyjedzie
    TV - prasa napisze. Oczywiscie - nie wyplacaj w dalszym ciagu !. Narzekaj za
    to, ze nie masz za co zyc. Twoim przypadkiem zajmie sie rzad. Minister
    obieca wyplate wkrótce ( i tez nie dotrzyma), ale rzad udzieli pozyczki
    funduszowi wyplat gwarantowanych. Fundusz cos moze Ci wyplaci, a jak nie to
    biskup poprosi ludzi dobrej woli o wsparcie dla Ciebie. W miedzyczasie
    minister wezwie banki do anulowania Twojegom zadluzenia w bankach...

    wiec moze lepiej nie wyplacaj sobie tak szybko pensji :-)

  • 5. Data: 2002-07-11 11:04:40
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:7ncpiucsg5l65maahvgfpnll1fpa10o9dj@4ax.com...
> [...]
    > prowadzenia dzialalnosci gospodarczej. Jak bedzie najlepiej?
    > Przelas sobie na swoje prywatne konto kase a na przelewie napisac z

    jeśli prowadzisz działalność jako osoba fizyczna to
    robisz zwykły przelew na swoje konto prywatne.
    na przelewie piszesz -wypłata z zysku-

    pozdrawiam,
    darek

  • 6. Data: 2002-07-11 15:13:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> wrote in message
    > jeśli prowadzisz działalność jako osoba fizyczna to
    > robisz zwykły przelew na swoje konto prywatne.
    > na przelewie piszesz -wypłata z zysku-

    A jak ktoś nie ma zysków? ;-))) Coś mi mówi, że to piękny przypadek dla
    upierdliwego urzędasa. Zysków nie ma, ale sobie je wypłaca - ot, kontrolę mu
    porządną zrobimy ;-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-07-12 06:48:20
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    >Wynagrodzenie ze pracę? Dobre :-)))) Po prostu przelewasz kiedy chcesz,
    >wypłacasz z bankomatu kart? firmow?, robisz prywatne zakupy kart? firmow? -
    >do wyboru do koloru :-))) <- oczywi?cie to dla DG i SC

    chodzilo mi generalnie o rozdzielenie ruchow na koncie. Co zwiazane z
    firma, to z firmowego, a co prywatne to z prywatnego. W ktoryms
    momencie chcesz wziac kase i oddac zonie aby sobie cos kupila.
    Robisz przelew, a kwitach masz, ze wyplaciles sobie "wynagrodzenie".

    Chcialbym uslyszec jak inni postepuja. Z gory dziekuje za dyskusje.

  • 8. Data: 2002-07-12 06:48:40
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    On Thu, 11 Jul 2002 11:25:31 +0200, "Michal" <p...@w...pl>
    wrote:

    >Zgodnie z obecna norma ty jako pracodawca powinienes zwlekac z wyplata
    >wynagrodzenia jak najdluzej, tlumaczac to przed soba (pracownikiem) np.

    kurcze, goraco bylo wczoraj i to by tlumaczylo twoj list. Ale dzisiaj?
    Jest chlodniej.

    Czyli widac recesja. Nikt sobie kasy nie wyplaca? Wszyscy doplacaja?