  • 1. Data: 2009-01-31 21:58:26
    Temat: przelew na nr konta "z okienka"
    Od: l...@g...com

    Znajomy przelał pieniądze z okienka w PKO na moje konto mBank. Ja
    skopiowałem nr konta z tego przelewu i robiłem przelew w mBanku na ten
    nr PKO "z okienka" stało się to przez pomyłkę zwykle znajomy używał
    swojego mBanku a nie wpłacał z okienka. W nazwie odbiorcy podałem dane
    znajomego więc nie pasują do nr konta PKO przelew poszedł bo nr konta
    był poprawny. Mam nadzieje ze PKO nie przyjmie tej "darowizny" co
    teraz robić?

  • 2. Data: 2009-01-31 22:13:39
    Temat: Re: przelew na nr konta "z okienka"
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 22:58
    (autor l...@g...com
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <b...@a...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > znajomego więc nie pasują do nr konta PKO przelew poszedł bo nr konta
    > był poprawny. Mam nadzieje ze PKO nie przyjmie tej "darowizny" co

    Miałem tak kiedyś z Pocztą Polską i ichnim Bankiem. Klient wpłacił w okienku
    na poczcie, ja odesłałem mu nie wiedząc o tym. Wróciło do mnie po kilku
    dniach samo. No ale Poczta Polska to jest marka. PKO BP SA to szajs, więc
    różnie może być.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 3. Data: 2009-01-31 22:24:08
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    Tristan pisze:

    > Miałem tak kiedyś z Pocztą Polską i ichnim Bankiem. Klient wpłacił w okienku
    > na poczcie, ja odesłałem mu nie wiedząc o tym. Wróciło do mnie po kilku
    > dniach samo. No ale Poczta Polska to jest marka.

    To ironia, prawda?

  • 4. Data: 2009-01-31 22:49:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sty, 23:24, G-Z <p...@p...prohost.pl> wrote:

    > To ironia, prawda?

    Zwlaszcza, ze Pocztowy nalezy do PKO BP :P

  • 5. Data: 2009-02-01 08:20:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 23:24
    (autor G-Z
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gm2iu2$o9s$1@node2.news.atman.pl>):

    > To ironia, prawda?

    Nie. Szczera prawda. Wróciło i już. Nic nie musiałem robić.