  • 1. Data: 2003-03-13 13:20:59
    Temat: przelew do Czech
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Jak najtaniej dokonac przelewu dla firmy z Czech, ktory bank, moze poczta,
    ile to kosztuje?

    Pzdr
    Smerf

  • 2. Data: 2003-03-13 13:25:36
    Temat: Re: przelew do Czech
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak najtaniej dokonac przelewu dla firmy z Czech, ktory bank, moze poczta,
    > ile to kosztuje?

    Zadałem kilka dni temu podobne pytanie. Jednocześnie zadałe to pytanie
    centrali BZWBK i otrzymałem poniższą odpowiedź.

    Cytat mode on;
    Szanowny Panie,

    W przypadku gdy nie posiada Pan rachunku w BZ WBK możliwe jest zrealizowanie
    polecenia wypłaty tylko z opcją BEN - wszelkie koszty płatności zostaną
    potrącone z kwoty płatności.
    W celu zrealizowania płatności należy udać się do oddziału i wydać
    dyspozycję wystawienia polecenia wypłaty.
    W dyspozycji należy podać następujące dane:
    dane banku odbiorcy: nazwę, kod SWIFT i adres;
    dane odbiorcy: numer rachunku w banku odbiorcy, imię i nazwisko (nazwę
    odbiorcy) oraz adres;
    tytuł prawny zgodnie z wymogami prawa dewizowego.

    Koszty BZ WBK S.A. przy realizacji polecenia wypłaty wynoszą 0,20% kwoty
    zlecenia, min. 25 zł, max. 200 zł plus dodatkowo 10 zł jako koszty SWIFT.
    Banki zagraniczne pobierają opłaty zgodnie ze stosowanymi przez nie
    taryfami.

    Z poważaniem,
    Departament Obsługi Produktów Rozliczeniowych
    Cytat mode off;

    W placówkach BZWBK mogą twierdzić, że np. ich oddział nie świadczy takich
    usług.
    Tak było np. w moim przypadku. Ale centrala ich naprostowała :-).
    I jeszcze jedno mi chodziło o przelew ale fizycznie przyniesionych do
    oddziału koron.
    Pozdr
    Mariusz Jakimiuk