  • 1. Data: 2003-03-13 13:23:15
    Temat: GDZIE NAJLEPSZA LOKATA ?
    Od: "Tosia" <T...@i...pl>

    Mam kwotę 4000 zł, gdzie najlepięj założyć lokatę na poł roku

  • 2. Data: 2003-03-13 13:47:14
    Temat: Re: GDZIE NAJLEPSZA LOKATA ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tosia wrote:
    > Mam kwotę 4000 zł, gdzie najlepięj założyć lokatę na poł roku

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_030313/pieniadze_
    a_5.html

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-03-13 13:50:01
    Od: l...@o...pl

    > Mam kwotę 4000 zł, gdzie najlepięj założyć lokatę na poł roku

    moze w mBanku rachunek e-max lub e-max lokata, albo lokata w dominetbank tam sa
    w tej chwili chyba najwyzsze oprocentowania.

  • 4. Data: 2003-03-13 14:01:58
    Od: j...@p...onet.pl

    > http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    Czy ja źle patrzę, czy dla tych warunków nie pokazuje eMaxa, który powinien być
    na 2 miejscu? Wydaje się, że Bankier nie uwzględnia wkładów a'vista :-(

    http://www.expander.pl zgodny jest tylko co do lidera ale już nie jego
    oprocentowania.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-03-13 14:54:39
    Od: k...@w...pl

> [...]
    być
    > na 2 miejscu? Wydaje się, że Bankier nie uwzględnia wkładów a'vista :-(

    Na pewno dobrze wpisałeś warunki?
    Narzedzie uwzględnia eMaxa, z oprocentowaniem 5,2% znajduje się na 8 miejscu.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 6. Data: 2003-03-13 14:55:44
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > moze w mBanku rachunek e-max lub e-max lokata, albo lokata w dominetbank
    tam sa
    > w tej chwili chyba najwyzsze oprocentowania.

    Dominet owszem - atrakcyjne lokaty, ale mBank to już dawno nie prawda :-(
    Prędzej rachunek w LGPetro.
    Albo jakiś fundusz obligacji w TFI (np: SEB-2)

    RJCz

  • 7. Data: 2003-03-13 15:05:50
    Od: j...@p...onet.pl

    > Na pewno dobrze wpisałeś warunki?
    > Narzedzie uwzględnia eMaxa, z oprocentowaniem 5,2% znajduje się na 8 miejscu.

    4000 PLN na 6 m-cy. Na 8 m-scu jest lokata Lukasa z oprocentowaniem 4.5 %.
    Owszem jest produkt mBanku, ale to mLokata 4.65 %. Ty chyba zaznaczyłaś
    oprocentowanie zmienne, a ja wcale nie zaznaczałem tego boxa więc powinno
    wybrać najkorzystniejsze bez względu na to czy stałe/zmienne. Chyba bug...

    Jacek

  • 8. Data: 2003-03-13 15:16:37
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > wybrać najkorzystniejsze bez względu na to czy stałe/zmienne. Chyba bug...

    Zaznaczyłam zmienne, bo eMax ma oprocentowanie zmienne:)

    Co do narzedzia, jeśli nie wybierzesz rodzaju oprocentowania to domyślnie
    wybierane jest stałe. Jak pewnie widzisz, oprocenotowanie spada bardzo szybko i
    realnie nie sposób jest przewidzieć ile wyniesie. Taką zasade zastosowano przy
    tworzeniu narzedzia i jest według mnie uczciwa.
    Wolalbys wybrac zmienna i potem pluc sobie w brode, bo oprocentowanie jest
    smiesznie niskie?

    pozdrawiam
    Karolina

  • 9. Data: 2003-03-13 15:22:12
    Od: j...@p...onet.pl

    > Zaznaczyłam zmienne, bo eMax ma oprocentowanie zmienne:)

    Ja nie szukałem eMaxa tylko najlepszej lokaty.

> [...]
    > tworzeniu narzedzia i jest według mnie uczciwa.
    > Wolalbys wybrac zmienna i potem pluc sobie w brode, bo oprocentowanie jest

    Wolałbym żeby przy niewybraniu rodzaju oprocentowania podawał mi NAJLEPSZĄ
    lokatę bez względu na rodzaj oprocentowania tak jak to robi np. Expander.

    Jacek

  • 10. Data: 2003-03-13 15:34:40
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > lokatę bez względu na rodzaj oprocentowania tak jak to robi np. Expander.

    jesli wolisz lokate najlepsza na dzisiejszy dzien to masz racje
    jesli interesuje Cie rzeczywosty zysk to nie jestes w stanie go realnie ocenic
    dla zmiennej stopy procentowej

    ...no chyba, ze zalozysz spadek stop o 0,25% co kazdy nastepny miesiac.

    pozdrawiam:))

    Karolina