  • 1. Data: 2023-11-06 19:42:13
    Temat: promy Batory
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Takie cos mi sie nawinęło

    https://portalstoczniowy.pl/program-batory-ambitny-p
    rojekt-ktory-utknal-w-stoczniowej-rzeczywistosci/

    Co jest? Państwowy bank (Pekao), nie wierzy, ze mu panstwowe
    przedsiębiorstwo zwróci kredyt? :-)

    Czy już w czerwcu zaczęli sie obawiać o wynik wyborów,
    i że jak Tusk docisnie, to potem bedzie mógl cały zarząd
    za niegospodarność wyrzucic ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2023-11-07 10:09:06
    Temat: Re: promy Batory
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Nov 2023 19:42:13 +0100, J.F napisał(a):

    > https://portalstoczniowy.pl/program-batory-ambitny-p
    rojekt-ktory-utknal-w-stoczniowej-rzeczywistosci/

    > Co jest? Państwowy bank (Pekao), nie wierzy, ze mu panstwowe
    > przedsiębiorstwo zwróci kredyt?

    To jest kolejny przykład na to, że misiewicze skutecznie potrafią tylko
    doić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-11-07 10:56:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 10:09:06 +0100, Olin wrote:
    rojekt-ktory-utknal-w-stoczniowej-rzeczywistosci/

    > To jest kolejny przykład na to, że misiewicze skutecznie potrafią tylko
    > doić.

    W sumie to jest tam wyjasnienie.
    Gwarantem kredytu dla PP jest PŻM.
    Nie państwo, nie przyszłe promy, ale PŻM.
    To bank żąda zabezpieczenia na majątkiu PŻM.

    Ciekawe - państwo wyczerpało możliwości gwarantowania,
    czy gwarancja byłaby "pomoc publiczna", na którą UE sie musi zgodzić?

    Ale coż to za pańśtwowo-pisowski bank, ktory państwu nie wierzy,
    tylko zabezpieczenia się domaga :-)

    J.

  • 4. Data: 2023-11-07 11:10:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Nov 2023 10:56:47 +0100, J.F napisał(a):

    > Gwarantem kredytu dla PP jest PŻM.
    > Nie państwo, nie przyszłe promy, ale PŻM.
    > To bank żąda zabezpieczenia na majątkiu PŻM.

    Najważniejsze jest napisane czarno na białym: "Mimo wydania setek milionów
    złotych, żadne promy nie zostały jeszcze zbudowane."
    I o to właśnie chodziło. Promy przecież nie są do niczego potrzebne, bo
    chodzi o pensje w zarządach i radach nadzorczych dla misiewiczów i mejz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2023-11-07 11:40:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 11:10:59 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > I o to właśnie chodziło. Promy przecież nie są do niczego potrzebne, bo
    > chodzi o pensje w zarządach i radach nadzorczych dla misiewiczów i mejz.

    Jeden kadłub został właśnie zwodowany.

    PŻM ma promy i "potrzebuje" nowych promów.
    Pytanie tylko, czy gdańska stocznia jeszcze potrafi je zrobic, i za
    ile.

    J.

  • 6. Data: 2023-11-07 11:48:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Nov 2023 11:40:07 +0100, J.F napisał(a):

    > Jeden kadłub został właśnie zwodowany.

    No brawo.
    A stępka słynnego promu z 2017, tłuczona osobiście przez Moradzieckiego,
    trafiła na złom za 2 zł za kilogram.
    https://www.money.pl/gospodarka/chca-zezlomowac-slyn
    na-stepke-ze-szczecina-przynajmniej-cztery-skupy-zlo
    mu-otrzymaly-propozycje-zakupu-6733713482803936a.htm

    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-11-07 12:14:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 11:48:03 +0100, Olin wrote:

> [...]
    na-stepke-ze-szczecina-przynajmniej-cztery-skupy-zlo
    mu-otrzymaly-propozycje-zakupu-6733713482803936a.htm

    Ciekawe.
    Projekt zły, czy stocznia zła ?

    J.

  • 8. Data: 2023-11-07 12:47:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Nov 2023 12:14:33 +0100, J.F napisał(a):

> [...]
    na-stepke-ze-szczecina-przynajmniej-cztery-skupy-zlo
    mu-otrzymaly-propozycje-zakupu-6733713482803936a.htm

    Czym różni się port lotniczy zbudowany przez PiS od elektrowni jądrowej
    postawionej przez PiS?
    Wysokością trawy na łące.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2023-11-07 14:01:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 12:47:17 +0100, Olin wrote:
> [...]
    mu-otrzymaly-propozycje-zakupu-6733713482803936a.htm

    > Czym różni się port lotniczy zbudowany przez PiS od elektrowni jądrowej

    Najwyrazniej cos w tym jest, ale Mierzeję jednak przekopali.

    W tym artykule ciekawa wymiania zdan miedzy politykami ...

    a tu ciąg dalszy
    https://monitorszczecinski.pl/prawy-i-sprawiedliwy-i
    naczej/

    Ale nadal jestem ciekaw, o co chodziło.
    Szczecin nigdy takich statków nie robił?
    Stępkę zrobiono bez projektu?

    J.

  • 10. Data: 2023-11-07 14:59:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Nov 2023 14:01:33 +0100, J.F napisał(a):

    > Mierzeję jednak przekopali.

    Kajakarze są zachwyceni, choć niezbyt liczni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/