    From: "thaZ [xpect]" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: problem z uzyskaniem kredytu
    Date: Mon, 16 Aug 2004 19:51:14 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@160-232.82-139.bia.tkb.net.pl

    witam,
    mam problem z uzyskaniem kredytu
    - dla przykładu podam: dzwoniłem do Eurobanku
    podałem PESEL, nr dowodu i takie tam,
    otrzymałem odpowiedź, że nie mogą udzielić mi takowego
    - nawet na najmniejszą sumę.
    (natomiast z zakupem na raty nie ma problemu)

    hm.. zaniepokoiło mnie to i sprawdziłem swoje 'konto'
    w Krajowym Rej. Dłużników - nic, zero, nikomu nic nie jestem winien.

    mam 24 lata, kat A (nie byłem w armii - jestem studentem),
    pracuję od 2003, zarobki 2k na rękę (jednak wynagrodzenie nie jest
    przelewane do banku,
    ale przecież pytałem w różnych bankach, a konto mam tylko w 1 z nich).

    - co może być powodem ?
    help.

    thaZ

    PS. interesuje mnie kredyt na ok. 12-15 tys. na zakup auta
    - najlepiej bez wkładu własnego, no ale jak tu wziąść 12k jak
    nie dadzą mi nawet 500zł ?!