  • 1. Data: 2007-12-22 20:37:56
    Temat: problem GE Money Bank
    Od: "Rafał" <h...@o...eu>

    Witam,

    Mam problem - bank wypowiedział mi umowę - kwota debetu dość spora jak dla
    mnie 6000 (ok 3 pensje). Co mogę wynegocjować w GE, macie jakieś
    doświadczenia i sugestie?

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrowionka.

  • 2. Data: 2007-12-22 21:10:55
    Temat: Re: problem GE Money Bank
    Od: "Rafał" <h...@o...eu>

    zapomniaem napisać - problem dotyczy karty kredytowej
    pozdr

  • 3. Data: 2007-12-23 06:42:00
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    6000 to nie jakaś kosmiczna kwota. Weź jakikolwiek kredyt w dowolnym banku
    i spłać tę kartę. Bank nie wypowiada umowy bez powodu więc ja bym nie
    liczył na szczególne ułatwienia ze strony GE.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 4. Data: 2007-12-23 07:57:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 07:42, Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> wrote:
    > 6000 to nie jakaś kosmiczna kwota. Weź jakikolwiek kredyt w dowolnym banku
    > i spłać tę kartę. Bank nie wypowiada umowy bez powodu więc ja bym nie
    > liczył na szczególne ułatwienia ze strony GE.

    Sadze, ze jesli juz taki bank jak GeMoney, w duzym stopniu nastawiony
    wlasnie na klientow splacajacych z opoznieniami i karami, wypowiedzial
    umowe, to historia w BIK raczej nie da szans na uzyskanie czegos w
    innym banku.

    Rafal o tym nie pisze, ale chyba mozna zalozyc, ze nie splacal nawet
    kwot minimalnych.
    Chyba, ze rzecz dotyczy nieuzywanej karty kredytowej GeMoney, na
    ktorej narosly niesplacane oplaty za posiadanie (ubezpieczenia i za
    korzystanie). To wtedy najlepiej splacic to wszystko i poszukac
    normalnego limitu czy karty gdzies indziej.

  • 5. Data: 2007-12-23 11:34:51
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Chyba, ze rzecz dotyczy nieuzywanej karty kredytowej GeMoney, na
    >ktorej narosly niesplacane oplaty za posiadanie (ubezpieczenia i za
    korzystanie).

    6000 zl z oplat za posiadanie? raczej pelne olanie ze strony klienta i nie
    splacanie minimum

  • 6. Data: 2007-12-23 12:00:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Gru, 12:34, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > korzystanie).
    >
    > 6000 zl z oplat za posiadanie?  raczej pelne olanie ze strony klienta i nie
    > splacanie minimum

    Jesli kwota debetu wykorzystanego to oczywiscie masz racje.

  • 7. Data: 2007-12-24 00:47:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szymuś pisze:
    > 6000 to nie jakaś kosmiczna kwota. Weź jakikolwiek kredyt w dowolnym banku
    > i spłać tę kartę. Bank nie wypowiada umowy bez powodu więc ja bym nie

    O, różnie to bywa.

    Ten "powód" to może być np. "zmiana wewnętrznych zasad wyliczania
    zdolności kredytowej", jak mnie np. kiedyż załatwili oszuści z PeKaO SA.

  • 8. Data: 2007-12-24 21:43:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ten "powód" to może być np. "zmiana wewnętrznych zasad wyliczania
    > zdolności kredytowej", jak mnie np. kiedyż załatwili oszuści z PeKaO SA.

    Zeby w banku takim jak GE Money stracic zdolnosc na 6k PLN to chyba
    trzeba byc martwym.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-12-24 22:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos pisze:

    > Zeby w banku takim jak GE Money stracic zdolnosc na 6k PLN to chyba
    > trzeba byc martwym.

    Może się połaszczyli na karne odsetki?

    Klient nie chciał więcej pożyczać, tylko spłacał to, co miał - mały zysk.

    Karne odsetki - większy. I jeszcze można doliczyć różne "opłaty za
    wezwania" itepe.

  • 10. Data: 2009-02-27 21:20:22
    Od: "magrap" <magrap@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    NIGDY Ge Money !!!!!!
    Mam kredyt w tym banku na budowę domu od 6 msc, zastawiłam również hipotekę mojego
    obecnego mieszkania aby mieć lepsze zabezpieczenie kredyty a tym samym niższe
    oprocentowanie. Przy umowie zapewniano mnie że nie będzie problemu ze zwolnieniem
    hipoteki przy sprzedaży mieszkania aby dokończyć budowę, że będzie można przenieść
    hipotekę na dom rodziców aby zachować obecne warunki. Znalazłam kupców na mieszkanie,
    przyjęłam zadatek, wystąpiłam z wnioskiem do banku o przeniesienie hipoteki na dom
    rodziców którego wartość jest dwukrotnie większa od mieszkania a bank co???
    ODMOWA!!!!! Powód nie znany, bank odmawia przeniesienia hipoteki i kropka, nie ma z
    kim dyskutować bo to jest ich tylko dobra wola. Nadpłacić kredytu nie można bo
    zrobili hipotekę łączną na obu nieruchomościach. Wyjście podali jedno spłacić całość
    kredytu dodam w CHF po kursie 3,50zł !!! ZŁODZIEJE i jeszcze raz ZŁODZIEJE!!!!
    Zadatek zgodnie z prawem muszę zwrócić kupcom w podwójnej wysokości !!! ODRADZAM i
    omijać Ge Money SZEROKIM ŁUKIEM!!!!