  • 1. Data: 2003-02-06 22:03:56
    Temat: premia gwarancyjna-cesja
    Od: "stanczak" <s...@p...fm>

    Witam Szanownych Grupowiczy
    Mam nastepujacy problem. Mam dwie ksiazeczki mieszkaniowe ( moja i mojego
    brata ), moja narzeczona ma swoja ksiazeczke. Kupujemy mieszkanie, tzn. ona
    kupuje - czyli moze skorzystac z premii gwarancyjnej. W jaki sposob mozna
    przepisac moje ksiazeczki na nia? Z gory dziekuje. Pozdrawiam.
    Jacek

  • 2. Data: 2003-02-07 10:13:41
    Temat: Re: premia gwarancyjna-cesja
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stanczak" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kupuje - czyli moze skorzystac z premii gwarancyjnej. W jaki sposob mozna
    > przepisac moje ksiazeczki na nia? Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    Wziąć ślub :-))
    Kupione przed ślubem, to będzie wyłącznie jej mieszkanie nawet po ślubie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-07 10:38:17
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > kupuje - czyli moze skorzystac z premii gwarancyjnej. W jaki sposob mozna
    > przepisac moje ksiazeczki na nia? Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    ZTCP to jest możliwe w oddziale PKO BP, który zajmuje się książeczkami.
    Kosztuje to kilkadziesiąt złotych, ale jest możliwe.

    Jacek

  • 4. Data: 2003-02-07 11:32:19
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <K...@N...pl>

    ona

    > ZTCP to jest możliwe w oddziale PKO BP, który zajmuje się książeczkami.
    > Kosztuje to kilkadziesiąt złotych, ale jest możliwe.

    Po ślubie, oczywiście :)

    Więcej szczegółów - patrz
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/mieszkanie/mie
    szkanie_premia_gwar