  • 11. Data: 2003-10-02 09:58:09
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:blgq7d$gid$1@inews.gazeta.pl...
    > No właśnie - _wydział_ a nie _oddział_. To zupełnie inna bajka.

    No to Multibank jest oddzialem. Sami tak twierdza:

    http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=3079
    &path=3077

    Jak zaadresować przelew, lub dowód wpłaty do MultiBanku?

    Należy go zaadresować:
    BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
    MultiBank w Łodzi

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 12. Data: 2003-10-02 10:19:24
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Uprzedzając dalszą polemikę - PizzaHut i KFC też mają wspólnego
    właściciela.
    > To, ze tu i tu jest tak samo paskudne zarcie

    Staropolski i Investbank tez mialy tego samego wlasciciela
    i wiadomo co z tego wyniklo :-)
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-10-02 15:42:33
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"
    <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jak zaadresować przelew, lub dowód wpłaty do MultiBanku?
    >
    > Należy go zaadresować:
    > BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej

    Potwierdzam. Podobne okreslenia mam opieczetowanych
    dokumentach i umowie z MultiBankiem. "Oddzial" jak
    przyslowiowy wol. Umowy z mBankiem mi sie nie teraz
    szukac ale IMHO jest okreslony jako BRE O.B.E. czyli
    Oddzial Bankowosci Elektronicznej.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 14. Data: 2003-10-02 17:17:20
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Konrad Inglot napisał:

    > mBanku. A mBank to nie BRE.
    > Uprzedzając dalszą polemikę - PizzaHut i KFC też mają wspólnego właściciela.
    > Tylko co z tego wynika dla końcowego klienta?

    Mają te same NIPy? Czy różne? "mBank" jest marką handlową i tylko tym.
    Cytat z: http://www.mbank.com.pl/images/pdf/umowa_1os.pdf
    "W dniu......................... pomiędzy BRE Bankiem Spółką Akcyjną z
    siedzibą w Warszawie, [...] zostaje zawarta: Umowa o prowadzenie
    bankowych rachunków oszczędnościowych [...]"
    wystarczy?

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 15. Data: 2003-10-02 20:52:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> writes:

    > mBanku. A mBank to nie BRE.

    Nie. mBank to wlasnie BRE.

    > Uprzedzając dalszą polemikę - PizzaHut i KFC też mają wspólnego właściciela.

    Nie "tez". One byc moze maja wspolnego wlasciciela, ale mBank jest BRE
    Bankiem (nie w sensie samej marki, bo oczywiscie takze marka BRE jest
    wlasnoscia BRE).

    Roznica jest zasadnicza - np. PizzaHut moglaby zbankrutowac bez bankructwa
    jej wlasciciela. W przypadku mBanku i BRE jest to niemozliwe, gdyz nie sa
    to dwie rozne firmy (byc moze powiazane kapitalowo), lecz jedna.

    Inny przyklad: Czy Idea jest wlasnoscia Centertela, czy tez jest po
    prostu Centertelem? Czy Plus jest wlasnoscia Polkomtela, a Era - PTC,
    czy tez to sa po prostu te firmy?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 16. Data: 2003-10-03 06:46:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mBanku. A mBank to nie BRE.

    Oczywiście, że mBank to BRE Bank. BRE to nie mBank, ale jak najbardziej
    posiadając konto w mBanku lub MultiBanku masz konto w BRE.

    Tak samo, jak posiadając konto w inteligo posiadasz konto w PKO BP. Inteligo
    to PKO BP, ale nie na odwrót.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 17. Data: 2003-10-03 06:54:51
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    Mówiliśmy mBanku ;)

    > przyslowiowy wol. Umowy z mBankiem mi sie nie teraz
    > szukac ale IMHO jest okreslony jako BRE O.B.E. czyli
    > Oddzial Bankowosci Elektronicznej.

    Mi się wydaje że jednak WBE, co potwierdza np. ten dokument:

    http://www.mbank.com.pl/images/pdf/oswiadczenie_o_ni
    erealizowaniu_dyspozycji.pdf

    Jest jak wół:

    Wydział Bankowości Elektronicznej
    mBank

    Zresztą sam już nie wiem, trzeba by się spytać jakiegoś prawnika. Albo niech
    zabierze głos ktoś z mBanku i wyjaśni sprawę.

    pzdr
    konlin

  • 18. Data: 2003-10-03 06:59:56
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > posiadając konto w mBanku lub MultiBanku masz konto w BRE.
    > Tak samo, jak posiadając konto w inteligo posiadasz konto w PKO BP. Inteligo

    Niech Wam wszystkim będzie, nie mam zamiaru dalej obstawać przy swoim bo po
    prostu teraz nie jestem tego pewien. Ale powyższe chyba nie znaczy że mając
    konto w BZ WBK mam też konto w AIB?
    I jeszcze jedno - czy mBank działa na licencji BRE czy ma swoją? Bo kiedyś
    mówiło się o wprowadzeniu go na giełdę na licencji BCz ale potem wypadłem z
    grupy i tematu więc nie wiem jaki jest stan obecny.

    pzdr
    konlin

  • 19. Data: 2003-10-03 07:06:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    po
    > prostu teraz nie jestem tego pewien. Ale powyższe chyba nie znaczy że

    Nie. Bo umowę masz z BZWBK. To, że ktoś tam jest właścicielem BZWBK niewiele
    zmienia.
    Mając konto w mBanku lub inteligo umowę podpisujesz odpowiednio z BRE lub
    PKO BP - i to jest tutaj najważniejsze.

    > I jeszcze jedno - czy mBank działa na licencji BRE czy ma swoją? Bo kiedyś
    > mówiło się o wprowadzeniu go na giełdę na licencji BCz ale potem wypadłem
    > grupy i tematu więc nie wiem jaki jest stan obecny.

    AFAIK taki jak był. Ale mogę się mylić.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 20. Data: 2003-10-03 07:08:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Mówiliśmy mBanku ;)

    Na to samo wychodzi - bo możemy się skupić na wpłatach do multi w placówkach
    BRE.

    PS m to wydział, multi to oddział

    --
    Pozdrawiam,