  • 1. Data: 2002-06-25 14:47:09
    Temat: poszukuje kogoś kto pracuje PKO SA
    Od: "tomek.." <a...@p...onet.pl>

    witam..
    czy ktoś z was pracuje w PKO SA? Chciałbym zapytać o pewną procedurę.
    Klientowi tego nie powiedzą więc musiałbym wiedzieć DOKŁADNIE od kogoś kto
    tam pracuje.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-25 14:47:32
    Temat: Re: poszukuje kogoś kto pracuje PKO SA
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 04:47:09PM +0200, tomek.. wrote:

    > witam..
    > czy ktoś z was pracuje w PKO SA? Chciałbym zapytać o pewną procedurę.
    > Klientowi tego nie powiedzą więc musiałbym wiedzieć DOKŁADNIE od kogoś kto
    > tam pracuje.

    Jesli masz na mysli pekaosa to do rzecznika - s...@p...com.pl
    Jesli masz na mysli pkobpsa to nie mam pojecia.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-25 14:49:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy ktoś z was pracuje w PKO SA? Chciałbym zapytać o pewną procedurę.
    > Klientowi tego nie powiedzą więc musiałbym wiedzieć DOKŁADNIE od kogoś kto
    > tam pracuje.

    chodzi Ci zapewne o Pekao SA chociaz zawsze jest szansa, ze o PKO BP SA :)))

    a moze napisz do rzecznika prasowego? On zawsze odpowiada! :)

  • 4. Data: 2002-06-25 14:53:26
    Od: "tomek.." <a...@p...onet.pl>

    bardzo śmieszne.. kolejna osoba która musi wtrącić swoje 3 grosze i nic nie
    wnosi. Czy nie ma jakieś grupy typu test.pl dla takich co by sobie głupie
    texty tam puszczali?

    więc dokładnie chodzi o Pekao SA.

  • 5. Data: 2002-06-25 14:57:41
    Od: "tomek.." <a...@p...onet.pl>

    ludzie.. co wy macie z tym rzecznikiem?! jeśli pytam na grupie o pewne
    procedury i to osobę która pracuje właśnie w tym banku to wiadomo chyba że
    chciałbym wiedzieć coś czego nie mówi się na zewnątrz!!!
    bardzo dziękuję za odpowiedzi ale zapytam jeszcze raz:

    czy znajdzie się jakaś miła osoba która pracuje w peko sa i będzie mogła mi
    pomóc?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2002-06-25 14:59:49
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Chcialbym zapytać o pewna procedure.
    > Klientowi tego nie powiedza

    Fajnie. To sie nazywa: "Test na dotrzymywanie tajemnicy sluzbowej"
    Napisz jak poszlo. Ilu dalo sie na to nabrac i jutro dyscyplinarnie wylatuje
    z pracy?
    ;-)

    Michal.

  • 7. Data: 2002-06-25 15:02:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 04:53:26PM +0200, tomek.. wrote:

> [...]
    > wnosi. Czy nie ma jakieś grupy typu test.pl dla takich co by sobie głupie

    Wiec naucz sie zadawac pytania _dokladnie_.

    Na dzisiaj dostales _odpowiedz_ na pytanie.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-06-25 15:03:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy znajdzie się jakaś miła osoba która pracuje w peko sa i będzie mogła
    mi
    > pomóc?

    Znaczy najnormalniej - chcesz zdobyc wiedze o wewnetrznej procedurze??? I
    jesli nie chcesz isc bezposrednio do rzecznika, to znaczy, ze calos jest
    dosc powiedziec "legalna inaczej" ?
    BTW Nie wiem, dlaczego uwazasz, ze powinienem pisac na pl.test - skoro nawet
    nie mozesz zapamietac nazwy banku o ktory Ci chodzi...

  • 9. Data: 2002-06-26 09:18:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    tomek.. <a...@p...onet.pl> wrote:
    > witam..
    > czy ktoś z was pracuje w PKO SA? Chciałbym zapytać o pewną procedurę.
    > Klientowi tego nie powiedzą więc musiałbym wiedzieć DOKŁADNIE od kogoś kto
    > tam pracuje.

    Niestety, nikt nie pracuje, bo nie ma takiego banku.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313