  • 1. Data: 2002-12-10 09:21:22
    Temat: pkosa apoteoza niekompetencji i ignorancji
    Od: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>

    wczoraj moja żona załatwiała jakąś głupią sprawę w pkosa oddział 5 wwa
    centrum
    ma tam konto niejako z przymusu ponieważ jest obcokrajowcem i przelewają jej
    tam stypendium
    masa niezadowolonych ludzi
    90 minut czekania
    kasjerki niekompetentne, co chwila pytały się jedna drugiej jak coś zrobić

    kiszka - pkosa jest be, precz z pkosa

  • 2. Data: 2002-12-10 18:45:31
    Temat: Re: pkosa apoteoza niekompetencji i ignorancji
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    krzysiek <k...@s...onet.pl> wrote:
> [...]
    > masa niezadowolonych ludzi
    > 90 minut czekania
    > kasjerki niekompetentne, co chwila pytały się jedna drugiej jak coś

    Witam,

    jak wiele razy inne osoby - tak i ja powiem: Nie ma takiego banku jak
    pkosa - moze Ci chodzilo o Pekao S.A. ?

    Pozdrawiam,

    P.S. Zadowolony klient Pekao S.A., raz na pol roku w banku, 0 kolejek,
    herbatka/soczek.

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-12-10 18:53:34
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    Przepraszam ale nie wiem o czym mówisz, masz swoich ludzi w tym banku? A
    może VIP-ek? Inaczej, jak wynika z moich dośwadczeń jest to niewiarygodne.

    Pozdr.
    GS

  • 4. Data: 2002-12-11 10:51:56
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Użytkownik "Grzech" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam ale nie wiem o czym mówisz, masz swoich ludzi w tym banku?

    Chodzi o to że są dwa banki Pekao SA oraz PKO BP SA
    więc nie należy pisać pkosa bo choć wszyscy się domyślają o co chodzi to
    zawsze ktoś się przyczepi :)

    Szymon

  • 5. Data: 2002-12-11 10:54:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Dec 11, 2002 at 11:51:56AM +0100, Szymon Kolorz wrote:

    >Chodzi o to że są dwa banki Pekao SA oraz PKO BP SA
    >więc nie należy pisać pkosa bo choć wszyscy się domyślają o co chodzi to
    >zawsze ktoś się przyczepi :)

    No, ja sie przyczepie, bo dla mnie to nie bedzie domyslne.

    Chyba ze powiesz ze to ten co ma inteligo, albo do dostepu uzywa sie
    tokenow - w innych wypadkach to naprawde nie jest oczywiste.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-12-11 11:35:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > No, ja sie przyczepie, bo dla mnie to nie bedzie domyslne. Chyba ze
    > powiesz ze to ten co ma inteligo, albo do dostepu uzywa sie
    > tokenow - w innych wypadkach to naprawde nie jest oczywiste.

    Zwlaszcza ze oba maja piaty oddzial mniej wiecej w centrum Warszawy...

    MJ

  • 7. Data: 2002-12-11 13:17:37
    Od: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>

    pkosa jest tylko jeden, choć jasne że młodzi nie rozróżniają pkosa od
    pkobpsa od niedawna

    Użytkownik krzysiek <k...@s...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at4bhg$k03$...@n...gazeta.pl...

  • 8. Data: 2002-12-11 13:19:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "krzysiek" <k...@s...onet.pl> writes:

    > pkosa jest tylko jeden

    Nie ma takiego banku.

    MJ

  • 9. Data: 2002-12-12 09:10:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Dec 2002 11:54:22 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >No, ja sie przyczepie, bo dla mnie to nie bedzie domyslne.
    >
    >Chyba ze powiesz ze to ten co ma inteligo, albo do dostepu uzywa sie
    >tokenow - w innych wypadkach to naprawde nie jest oczywiste.

    Ten co ma Inteligo uzywa tokenow w epko, ten co nie ma Inteligo uzywa
    tokenow w telepekao :D
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2002-12-13 11:36:50
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 11 Dec 2002 14:17:37 +0100, "krzysiek" <k...@s...onet.pl> wrote:

    >pkosa jest tylko jeden, choć jasne że młodzi nie rozróżniają pkosa od
    >pkobpsa od niedawna

    Ty chyba jestes BARDZO mlody :)) Nie znasz nawet nazwy banku o ktorym mowisz.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------