    From: TrzyLinie <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pełnomocnictwo na maksa w Mille
    Date: Fri, 07 Mar 2014 04:37:30 +0100

    Jestem pełnomocnikiem w Dobrym Koncie w Mille. Idę i mówię, że chcę,
    jako pełnomocnik, zamknąć limit w tymże koncie. Odpowiada mi białko,
    że jako pełnomocnik nie mogę. Wyciągam regulamin, w którym wylicza się
    cztery czynności, których pełnomocnik nie może. Zamykania limitu nie
    ma wśród tych czynności. Pytam na jakiej podstawie zabrania mi białko
    zamknąć limit. Ścięcie białka, 20 minut oczekiwania na odpowiedź, drukuje
    w końcu białko tenże sam regulamin i każe mi czytać, co może pełnomocnik.
    Znajdujemy cztery czynności, których nie może, a zamykania limitu
    dalej tam nie widzę... Postanawiam jednak nie iść do do okulisty...

    Reklamacja, odpowiedź, bełkot w tym samym stylu plus stwierdzenie, że
    umowa limitu ma swój regulamin i tam jest napisane, że zamknąć limit
    może tylko ten kto podpisywał umowę limitu. Ok. Powiedzmy, że się zgadzam,
    choć wewnętrznie czuję inaczej. Kij im w oko.

    Cel: właściciel konta chce cedować na pełnomocnika *_wszystko_*, oprócz
    oczywiście czterech czynności jawnie wymienionych w regulaminie.

    Pytanie: jak to zrobić w Mille?
    --
    TrzyLinie