  • 81. Data: 2002-03-23 08:38:40
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Chyba, że byś zabił akurat...

    jak się umie jeździć to się nie zabije

  • 82. Data: 2002-03-23 08:39:29
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > żeby
    > >
    > przy wysyaniu ze strony, z OE idze bez ograniczen

    ale OE mi zwraca że nie można wysłać, więc używam strone

  • 83. Data: 2002-03-23 08:43:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Chłopczyku, syneczku kochany- czy tatuś podziela twoje poglądy ?????

    tak

    > Tatuś dałby Ci do jeżdżenia do szkoły, na dupy, swoją limuzynę ???

    oczywiście

    > Ale za którymś razem limuzyna poszłaby na złom, a ty też. Nieukojony we
    > łzach tatuś żałowałby swojej decyzji. Wiem, wiem - ty nie robisz
    > wypadków -inni mają wypadki.

    nie robie wypadków

    > Twierdzisz, że byś zdał "prawdko"?

    tak

    > A jak nie to tatuś ci załatwi ????

    raczej niezałatwi

  • 84. Data: 2002-03-23 08:50:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > korzystam, wydali mi (skoro zaakceptowali wniosek i wydali karte to ja nie
    > łamię regulaminu) widać uznali że nalezy mi sie

    za pozatym to nie jest dyskusja co moge mieć, tylko o prawku

  • 85. Data: 2002-03-23 09:01:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale OE mi zwraca że nie można wysłać, więc używam strone

    to uzyj news.onet.pl - tylko serwer wymaga uwierzytelnienia - czyli podania
    hasla i loginu z onetu - ale to nie problem..

  • 86. Data: 2002-03-23 09:04:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie robie wypadków

    Nie robisz bo nie masz prawka, wiec _teoretycznie_ nie umiesz jezdzic. Nawet
    jesli umiesz ruszyc do przpdu to po miescie nie umiesz jezdzic.
    Wiec jak mozesz twierdszic, ze potrafisz jezdzic, skoro nie masz prawka??
    Taki zajebnisty jestes w Need for Speed'a IV?? ;)

  • 87. Data: 2002-03-23 09:19:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > to uzyj news.onet.pl - tylko serwer wymaga uwierzytelnienia - czyli podania
    > hasla i loginu z onetu - ale to nie problem..

    właśnie przez niego próbowałem i coś nie chodzi mi

  • 88. Data: 2002-03-23 09:22:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > właśnie przez niego próbowałem i coś nie chodzi mi

    To sobie wejdz na srtone ONETU i popatrz jak to sie konfiguruje. Ty tuaj o
    prawku jak prostej rzeczy nie potrafisz.. oj wez....

  • 89. Data: 2002-03-23 09:26:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Mar 2002 09:50:02 +0100,
    osoba podpisana: <n...@p...onet.pl> <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    Uprasza się o niewyłażenie z KF

    KJ

    --
    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 90. Data: 2002-03-23 09:29:26
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > To sobie wejdz na srtone ONETU i popatrz jak to sie konfiguruje. Ty tuaj o
    > prawku jak prostej rzeczy nie potrafisz.. oj wez....

    potrafię ale potem jeszcze filtr antyspamowy ustawiać nie chce mi się, ale
    przez strone dużo wygodniej