  • 71. Data: 2002-03-22 21:42:34
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > > No wiesz. Bez prawa jazdy!!!!
    > >
    > > ;-))
    >
    > =PP

    No tak, beemka sie kurzy kurde pod domem...
    Heh, Minik ja swoja bylskawica to tylko pod wiejskie dystketki, he he
    moglbym?? ;)

  • 72. Data: 2002-03-22 21:51:04
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > no ale to nie to samo

    LOL, co?

  • 73. Data: 2002-03-22 21:53:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > nie

    Chyba tak. Czy starszy, schorowany czlowiek ktory nie jest w stanie
    samodzielnie funkcjonowac przestaje byc dorosly?
    Zanim strzelisz, sprawdz czy sa naboje.

  • 74. Data: 2002-03-22 21:54:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > No tak, beemka sie kurzy kurde pod domem...
    > Heh, Minik ja swoja bylskawica to tylko pod wiejskie dystketki, he he
    > moglbym?? ;)

    Pewnie, tylko nie probuj wyprzedzic mlodego bo znowu sie zbulwersuje i znowu
    bedzie nam trul dupe =)

  • 75. Data: 2002-03-22 22:19:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    <n...@p...onet.pl>

    > przecież mam 16 lat, z dorosłości wiem co i jak.
    > i nikogo nie zabiję

    Chyba, że byś zabił akurat...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 76. Data: 2002-03-22 23:33:40
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ojciec jest dyrektorem firmy komputerowej i na jego pisemny wniosek
    dostałem
    > kartę

    Chłopczyku, syneczku kochany- czy tatuś podziela twoje poglądy ?????
    Tatuś dałby Ci do jeżdżenia do szkoły, na dupy, swoją limuzynę ???
    Ty pokazałbyś zaraz jaki jesteś świetny szofer - osiedle objechałbyś w 5
    sekund.
    Ale za którymś razem limuzyna poszłaby na złom, a ty też. Nieukojony we
    łzach tatuś żałowałby swojej decyzji. Wiem, wiem - ty nie robisz
    wypadków -inni mają wypadki.
    Twierdzisz, że byś zdał "prawdko"? A jak nie to tatuś ci załatwi ????
    Ty przecież już jako szczyl rzygasz forsą, masz gold karty i inne bajery.
    "Bananowa" młodzież to nie Ty - to oni....

    A zanim osiągniesz różne kolejne zachcianki przyjmij do wiadomości, że w
    mojej ocenie "wyżej srasz niż dupę masz". Nie ma w tobie dostatecznej
    pokory, widać za mało od tatusia po dupie dostałeś.
    Ty jesteś dojrzały (ale tylko w swoim mniemaniu). :-(((

    Skoro ktoś twierdzi, żeś głupi, to go olej.
    Ale jak wielu twierdzi żeś głupi, toś głupi i przyjmij to do wiadomości.
    Z upływem lat Twoje poglądy się zmienią.
    Inaczej będziesz patrzył na swoje posty za 10lat.

  • 77. Data: 2002-03-23 07:17:29
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > korzystam z braki www-usenet http://niusy.onet.pl
    > i jest tak ograniczenie 10 wiadomości na 24 godziny, więc mam kilka kont
    żeby
    > móc wiecej pisać

    przy wysyaniu ze strony, z OE idze bez ograniczen

    --
    JaKi

  • 78. Data: 2002-03-23 07:21:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co do prawa jazdy, to powinni je wydawać po 21 roku zycia, bo to co
    wyprawiają młodzi
    > "kierowcy" na drogach, to przechodzi wyobrażenie.

    rok powino sie jezdzic z osoba ktora posiada juz od jakiegos czasu prawko,
    ludzie wypuszczeni po kursach niestety nic nie umieja...

    --
    JaKi

  • 79. Data: 2002-03-23 07:25:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    i oczywiście trzeba o tym całemu internetowi opowiedzieć...

    > nie do końca całemu, no ale polskiej części internetu.

    ale skoro jak kiedys twierdzles wiecej czasu spedzssz zagranica to po co
    trujesz na poskiej grupie dyskusyjenj i piszesz o paranoi polskiego prawa...
    pisz tam gdzie najczesciej bywassz ;-P

  • 80. Data: 2002-03-23 08:18:05
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Albo obserwacji.

    Masz rację- w jego przypadku chodzi o obserwację.
    Grzegorz