  • 1. Data: 2014-01-17 14:54:54
    Temat: parabank da zarobić ?
    Od: c...@g...com

    Witam

    Czy Wonga da nam zarobić, ktoś przerabiał w regulaminie nie widzę nic podejrzanego i
    mam zamiar w poniedziałek pożyczyć 50 PLN

    https://www.wonga.pl/promocje

    dostał ktoś te 70 PLN ?

    gregor

  • 2. Data: 2014-01-18 20:55:42
    Temat: Re: parabank da zarobić ?
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    chyba trzeba spróbować :)

  • 3. Data: 2014-01-18 21:33:58
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

> [...]
    >
    >Czy Wonga da nam zarobić, ktoś przerabiał w regulaminie nie widzę nic
    >podejrzanego i mam zamiar w poniedziałek pożyczyć 50 PLN

    Niestety nie możemy zaakceptować Twojego wniosku
    Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą. Zweryfikowaliśmy Twoją zdolność
    kredytową w wielu źródłach. Niestety nie mamy pewności, że spłata nie będzie
    dla Ciebie problemem. Bardzo nam przykro, że tym razem nie możemy Ci pomóc.
    Mamy nadzięję, że będziesz mógł skorzystać z naszych usług następnym razem.

    hehehe, tak jak myślałem. Dane wyciągnęli i kop w dupe :)

  • 4. Data: 2014-01-18 21:52:19
    Od: mietek <b...@w...pl>

    W dniu piątek, 17 stycznia 2014 14:54:54 UTC+1 użytkownik c...@g...com napisał:
> [...]
    >

    > Czy Wonga da nam zarobić, ktoś przerabiał w regulaminie nie widzę nic podejrzanego
    i mam zamiar w poniedziałek pożyczyć 50 PLN

    sporo osób testowało na LS/mamOkazje, podaje zestaw urli:

    http://livesmarter.pl/100-zl-na-merlin-pl-za-wziecie
    -pozyczki-na-wonga-com/ (tu akurat inna promocja)
    http://mamokazje.pl/okazja/494/wonga-75zl-za-pozyczk

  • 5. Data: 2014-01-18 22:00:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-18 21:52, mietek pisze:
    > sporo osób testowało na LS/mamOkazje, podaje zestaw urli:

    Czy tylko mnie śmieszą ci co takie "okazje" wymyślają i ci co chcą na
    nich "zarobić".
    Taka esencja dzisiejszego kapitalizmu inwestycyjnego. :-)

  • 6. Data: 2014-01-18 23:54:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-01-17 14:54, c...@g...com pisze:

    > dostał ktoś te 70 PLN ?

    Jak dawali 100 PLN w BONACH do merlina przed świętami,
    testowałem i dawali od razu.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2014-01-19 13:48:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    .pl...

    > Czy tylko mnie śmieszą ci co takie "okazje" wymyślają i ci co chcą na nich
    > "zarobić".
    > Taka esencja dzisiejszego kapitalizmu inwestycyjnego. :-)

    Nie tylko. :D