  • 11. Data: 2005-08-22 05:23:27
    Temat: Re: oplata za cos czego mi nie uruchomiono
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 21 Aug 2005 08:27:35 +0200, signon napisał(a):

    > mowisz o witku?

    nie da sie ukryć

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2005-08-22 14:30:46
    Od: "[GS]" <g...@B...agrosan.com.pl>

    > "nie ma" jak się objawiło?

    no nie moglem sobie pobrac pieniazkow z konta - znaczy wykorzystac debetu,
    za ktory sobie zaplacilem jakies 3 miesiace wczesniej - podpisujac umowe
    itp.

    > No to uruchomili wreszcie, czy nie? To jest ważne.

    po interwencji - po tym jak zaskoczony ze nie moge wybrac pieniedzy -
    przyszedlem do banku grzecznie zapytac dlaczego nie uruchomili czegos za co
    juz dawno zaplacilem(!)

    > Tzn.? Brak odpowiedzi?

    brak odpowiedzi

    > Które procedury? Informowanie innych banków? Chyba mogą...

    procedery/postepowanie - informowanie banku telefonicznie - (prawie
    plotkarsko) ze to ja mam jeszcze debet u nich a juz sie przenosze gdzie
    indziej.

    tak.

    i bardzo sobie chwale.

    GS