  • 11. Data: 2005-10-10 09:53:59
    Temat: Re: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl>

    I jeszcze najlepsze:

    Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później.

    Polska język - trudna język.

    C. Sawicki

  • 12. Data: 2005-10-10 09:54:49
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <c...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:diddhb$4d8$1@inews.gazeta.pl...

    > U mnie na razie "niespodzianki" zamiast działania. Wyskakują różne błędy:
    >
    > - RSA: Błąd resetu tokena (zdalnie zresetowali mi token ;-))) ?
    > - Błedny identyfikator lub hasło (chyba nie muszę pisać że jest poprawne)
    >
    > C. Sawicki
    >
    > PS. Czy osoby które piszą że "im działa" używają tokena do identyfikacji?

    Ja mam token i mi nie działa :-(
    Poza błędami, które wymieniłeś mam jeszcze (jak się uda zalogować)
    - Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    (EMCI:40001)

    Witek

  • 13. Data: 2005-10-10 09:57:36
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Cyprian Sawicki <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > I jeszcze najlepsze:
    > Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później.
    > Polska język - trudna język.

    Na głownej stronie, po zalogowaniu zeżarło przecinki.
    Pizzy nie dowieźli? :-)

  • 14. Data: 2005-10-10 10:00:55
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    Cyprian Sawicki <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > PS. Czy osoby które piszą że "im działa" używają tokena do identyfikacji?

    Nie. Lukas służy mi wyłącznie jako wpłatomat do mBanku, więc loguję się na
    hasło.
    W Lukasie nie mam nawet płatnej Visy Electron.

    Przy okazji, pracuję na 19" LCD przy dużej rozdzielczości ekranu, a i tak
    główna strona serwisu wymaga przewijania.

    Za informację
    "Liczba nowych wiadomości w twojej poczcie 0"
    umieszczoną na samym dole ekranu, wymagającą przewijania, projektantom należy
    się pała z ergonomii.

  • 15. Data: 2005-10-10 10:05:30
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

> [...]

    Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.

    I tyle podziałał.

  • 16. Data: 2005-10-10 10:18:49
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > to nieś - bo działa...

    nie poganiaj go z tym szampanem. sami tutaj wypijemy:

    "Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później."

    ;)

    janke

  • 17. Data: 2005-10-10 10:21:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Nie. Lukas służy mi wyłącznie jako wpłatomat do mBanku, więc loguję się na
    > hasło.
    > W Lukasie nie mam nawet płatnej Visy Electron.

    i błąd, bo VE lukasa jest płatna 0,00 przy odpowiednim użytkowaniu

    ;)

    janke

  • 18. Data: 2005-10-10 10:23:53
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > nie poganiaj go z tym szampanem. sami tutaj wypijemy:
    >
    > "Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później."

    momento! :)
    drugie logowani po błędzie zadziałało - widzę stan środków.
    wracam na www lukasa sprawdzę jak dalej, głębiej można wejść...

    janke

  • 19. Data: 2005-10-10 10:27:07
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > i błąd, bo VE lukasa jest płatna 0,00 przy odpowiednim użytkowaniu

    VE mBanku jest po prostu bezpłatna.
    Od haczyków jest BPH.
    Od "odpowiedniego użytkowania" Lukas.

    Ja z karty po prostu korzystam tak, jak mi wygodnie, a nie jak według banku ma
    być "odpowioednio".

    Lukas - iedalne, gęsto rozmieszczone, darmowe wpłatomaty do mBanku.

    Przy okazji, pełna lista bieżacych blokad na karcie już w Lukasie jest?

  • 20. Data: 2005-10-10 10:27:37
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > "Liczba nowych wiadomości w twojej poczcie 0"
    > umieszczoną na samym dole ekranu, wymagającą przewijania, projektantom

    to jakis soft zblizony do tego co na Inteligo (ten sam tworca Softax)
    tylko wersja starsza

    Marcin