  • 31. Data: 2005-10-10 13:55:56
    Temat: Re: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: bm <a...@a...pl>

    Niestety informatycy dali ciała i cały czas nie działa. Ciekawe ile to
    może potrwać. Jak można pozwolić sobie na taką wpadkę?

  • 32. Data: 2005-10-10 15:17:01
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Niestety informatycy dali ciała i cały czas nie działa. Ciekawe ile to
    > może potrwać. Jak można pozwolić sobie na taką wpadkę?

    nie tylko informatycy, ale i pr/marketing.

    nie lepiej było przed zmianami podać, że potrwają one 5 czy 7 dni, a po
    trzech dobach triumfalnie obwieścić, że:

    lukas bank jest jak zawsze przed czasem, jak zawsze w czołówce, i nawet tak
    dogłębne zmiany, wymagające zaangażowania całego zespołu, zostały
    przeprowadzone wcześniej i szybciej zakończone niż zakładano, oraz w lepszym
    tempie niż dotychczas konkurencja

    oczywiście kłamsto już w zalożeniu, ale czy nie prawda, że lepiej takie
    "łganie" by zabrzmiało?
    o ile lepiej dla wizerunku firmy?

    ;)

    janke

  • 33. Data: 2005-10-10 15:39:44
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Takie prace zawsze trwają 3 dni tzn weekend - wtedy kiedy Bank nie pracuje.
    Nastąpiło od razu przejście całego Banku nie było pilota (np wdrożenia tylko
    1 regionu czy oddziału)
    Poza tym to HP więc wiadomo że nie będzie najlepiej:)

  • 34. Data: 2005-10-10 19:30:41
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bm" napisał:

    > Niestety informatycy dali ciała i cały czas nie działa. Ciekawe ile to
    > może potrwać. Jak można pozwolić sobie na taką wpadkę?

    Zwykle korzystam z Lukas e-banku 10 dnia każdego miesiąca.
    Właśnie zamierzałem skorzystać - i co? Proponują mi, żebym sobie
    poszedł do oddziału... Hmmm... Jest 21:30... Zdążę do północy?

    Piotr

    --
    Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

  • 35. Data: 2005-10-10 19:32:06
    Od: "EP" <d...@o...pl>

> [...]
    > 1 regionu czy oddziału)
    > Poza tym to HP więc wiadomo że nie będzie najlepiej:)

    Skoro kolega taki kumaty, to moze by przynajmniej nauczyl sie cytowac ?
    Bo wiedza to widac, ze niesamowita ;))
    I ta znajomosc firmy HP...
    Tylko podziwac !!!

  • 36. Data: 2005-10-10 20:01:15
    Od: Wojtek M <w...@w...pl>

    erasms55 erasms55 napisał(a):
    > Cyprian Sawicki <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >

    > Przy okazji, pracuję na 19" LCD przy dużej rozdzielczości ekranu, a i tak
    > główna strona serwisu wymaga przewijania.
    >
    > Za informację
    > "Liczba nowych wiadomości w twojej poczcie 0"
    > umieszczoną na samym dole ekranu, wymagającą przewijania, projektantom należy
    > się pała z ergonomii.

    Nie wiem z jaką rozdzielczością pracujesz, ale ja mam LCD 17'' i
    odczytanie info o tej liczbie wiadomości na dole strony nie wymaga u
    mnie przewijania strony (rozdzielczość 1280x1024)

    Właśnie udało mi się zalogować - przelew z multi na nowy rachunek w
    lukasie dotarł, podobnie jak przelew z lukasa na rachunek w multi :)

  • 37. Data: 2005-10-10 20:25:31
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Niestety informatycy dali ciała i cały czas nie działa. Ciekawe ile to
    > może potrwać. Jak można pozwolić sobie na taką wpadkę?

    Zasadniczo nie mam powodu bronić informatyków z Lukasa, zwłaszcza byłych, ale:
    - promom kosmicznym zdarza się spadać
    - w moim warzywniaku wczoraj Pani Jola upuściła słoik z marynowaną cukinią
    - nawet dorosłemu zdarzy się zesrać w gacie

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 38. Data: 2005-10-10 21:28:37
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    Piotr wrote:
    > Zwykle korzystam z Lukas e-banku 10 dnia każdego miesiąca.
    > Właśnie zamierzałem skorzystać - i co? Proponują mi, żebym sobie
    > poszedł do oddziału... Hmmm... Jest 21:30... Zdążę do północy?

    w oddziale też Cię mogą nie obsłużyć,
    niestety, padaka ...
    życzmy informatykom smacznej pizzy w banku :-)

    MJA

  • 39. Data: 2005-10-11 07:16:38
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Użytkownik "EP" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro kolega taki kumaty, to moze by przynajmniej nauczyl sie cytowac ?
    > Bo wiedza to widac, ze niesamowita ;))
    > I ta znajomosc firmy HP...
    > Tylko podziwac !!!

    Proszę bardzo cytat w tej postaci jak kolega lubi:)

  • 40. Data: 2005-10-11 07:21:42
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - w moim warzywniaku wczoraj Pani Jola upuściła słoik z marynowaną cukinią
    > - nawet dorosłemu zdarzy się zesrać w gacie

    Rola informatyków z Lukasa sprowadza się jedynie do administrowania
    środowiskami.nna sprawa, że wcześniej mieli możliwość testów całego
    skomplikowanego środowiska. Struktura tego systemu to ... cieżka lektura
    nawet dla zaawansowanego "analityka systemów bankowych".Chyba żaden Bank od
    razu nie startował z takiego poziomu "komplikacji". Zawsze raczej dołącza
    się poszczególne komponenty po kolei w czasie - tu dla klientów i pełnej
    obsługi zrobiono to od razu.
    Będzie dobrze a co do czasu to myślę, że to kwestia 2 dni.