  • 1. Data: 2004-08-11 17:54:36
    Temat: obliczanie zwrotu z inwestycji "regularnych"
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    Witam,

    Mam takie pytanko. Kupuję sobie co jakiś czas - głównie co miesiąc, ale też
    doraźnie (jakaś kasa wpadnie czy coś) - jednostki TFI (różnych TFI w Multi).
    Mam pytanie - jak liczyć zwroty z takich inwestycji? Co w ogóle liczyć? Jak
    rozumiem nie da się policzyć jednej rocznej stopy zwrotu - ale co mogę
    policzyć i jaką metodą, żebym wiedział czy wszystko idzie dobrze czy nie :)

    topjes