  • 1. Data: 2004-10-12 16:01:44
    Temat: nowości
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm>

    Trafilam dzisiaj na newsa, niebawem Lukas Bank zmieni strony, nowe widzialem pod
    http://nowy.lukas.com.pl/ jak na moj gust lepiej sie nawiguje

  • 2. Data: 2004-10-12 16:30:08
    Temat: Re: nowości
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Trafilam dzisiaj na newsa,

    A gdzie się "trafia" na takiego newsa :-D ?

    >niebawem Lukas Bank zmieni strony, nowe widzialem

    Khem - "Agnieszka" ? "widziałem" ? :-)

    > http://nowy.lukas.com.pl/ jak na moj gust lepiej sie nawiguje

    Dla mnie to tylko taki powierzchowny lifting, ale to czysty subiektywizm.

  • 3. Data: 2004-10-12 16:33:18
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 18:30:08 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Khem - "Agnieszka" ? "widziałem" ? :-)

    Wszystkich o inną płeć podejrzewasz ;-)))))))

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-12 16:34:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wszystkich o inną płeć podejrzewasz ;-)))))))

    A kogo niby jeszcze :-) ?

  • 5. Data: 2004-10-12 16:43:58
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 18:34:53 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > A kogo niby jeszcze :-) ?

    Mnie <lol> ;D

  • 6. Data: 2004-10-12 16:46:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mnie <lol> ;D

    No to zaiste "wszyscy" :-) A tak w ogóle to "Kopernik była kobietą!" :-)
    Mnie tam bardziej interesuje, gdzie się trafia na takie newsy, jak ten który
    "wrzuciła" moja imienniczka ;-)

  • 7. Data: 2004-10-12 17:25:08
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    Glenn wrote:

    > A gdzie się "trafia" na takiego newsa :-D ?

    Na stronie Lukasa ?

  • 8. Data: 2004-10-12 17:35:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-12 18:33, kiedy JaKi napisał(a) co
    następuje:

    > Wszystkich o inną płeć podejrzewasz ;-)))))))

    Po prostu inne Agnieszki ma w podejrzeniu...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 9. Data: 2004-10-12 17:41:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Po prostu inne Agnieszki ma w podejrzeniu...

    Hehe, ja mialem byc Agnieszka gdybym sie urodzil dziewczynka.

    Fajny Bartol

  • 10. Data: 2004-10-12 17:44:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-12 19:41, kiedy Fajny Bartol napisał(a)
    co następuje:

    > Hehe, ja mialem byc Agnieszka gdybym sie urodzil dziewczynka.

    A zatem podejrzenia nie są tak zupełnie bezpodstawne...