  • 1. Data: 2006-04-04 19:16:42
    Temat: nowa promocja Mastercard - moja żona znowu wygrała :))))
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    kilkanaście tygodni temu pisałem, że żona wygrała w konkursie Mastercard
    telewizor plazmowy i domowe centrum rozrywki :)
    a dzisiaj wygrała piłkę z podpisami trzech (podobno najlepszych) polskich
    piłkarzy
    wkrótce pewnie też wystawię na allegro - chętni mogą się zgłaszać -
    poinformuję o rozpoczęciu aukcji

    niezła passa :)))))

    o tym, że w żaden sposób nie jestem związany z żadną z firm organizujących
    promocję już pisałem
    żeby wygrać, trzeba grać

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 2. Data: 2006-04-04 20:41:21
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4432c196$0$1446$f69f905@mamut2.aster.pl, *plusz* wrote:

> [...]
    > polskich piłkarzy
    > wkrótce pewnie też wystawię na allegro - chętni mogą się zgłaszać -

    ehh a ja nazglaszalem kupe transakcji i sie tylko na smycz + myszke
    zalapalem :(
    Ale nic - jeszcze losowanie biletow na mecze przed nami :)

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-04-05 05:22:46
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    plusz napisał:

    (...)
    > niezła passa :)))))

    Może Twoja żona się dobrze nazywa? Tzn. nosi takie nazwisko, że od razu
    wpada w oko i wiadomo, że "musi" wygrać? (Ale ja tam wszędzie widzę
    cyklistów...)

    PWZ

  • 4. Data: 2006-04-05 07:31:15
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e0vk7a$2ie$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Piotr Zawadzki z adresu <p...@f...pl> napisał(a):

    > Może Twoja żona się dobrze nazywa? Tzn. nosi takie nazwisko, że od
    > razu wpada w oko i wiadomo, że "musi" wygrać? (Ale ja tam wszędzie
    > widzę cyklistów...)

    żona ma takie nazwisko jak ja :)
    na pewno dobre - ale chyba nie koniecznie od razu wygrywające :)))

    a inne "związki" opisywałem już przy poprzedniej wygranej - nie ma żadnych -
    nawet pracuje w innej branży

  • 5. Data: 2006-04-05 07:32:14
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e0ulm7$bv5$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): darnok z adresu <d...@a...spam.ch>
    napisał(a):

    > ehh a ja nazglaszalem kupe transakcji i sie tylko na smycz + myszke
    > zalapalem :(

    w jaki dzień i o której godzinie kolega zgłosił transakcję?

    w sumie skoro 110 pierwszych osób z weekendu dostaje -- to można pomóc
    losowi w piątek po północy :)))

  • 6. Data: 2006-04-05 07:46:48
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    plusz wrote on 2006-04-04 21:16:
> [...]
    > telewizor plazmowy i domowe centrum rozrywki :)
    > a dzisiaj wygrała piłkę z podpisami trzech (podobno najlepszych)
    a można wiedzieć jak zgłaszacie transakcje? Bo mam wrażenie że przez www
    to nic nie daje, ale może dlatego, że nic nie wygrałem?

    Michał M

  • 7. Data: 2006-04-05 08:03:41
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:44336dfb$0$1449$f69f905@mamut2.aster.pl, *plusz* wrote:

    > w jaki dzień i o której godzinie kolega zgłosił transakcję?
    >
    > w sumie skoro 110 pierwszych osób z weekendu dostaje -- to można pomóc
    > losowi w piątek po północy :)))

    W sumie mialem tak zrobic przy kolejnych transakcjach, gdybym sie nie
    zalapal za pierwszym razme, ale zglosilem wygrywajaca transakcje w piatek po
    poludniu i tez sie zalapalem (a nagrode gwaranatowana mozna wygrac tylko
    raz) - ale moze to kwestia tego ze byl to pierwszy weekend konkursu.

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-04-05 09:30:27
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e0vsl4$svq$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): MrMrooz z adresu <m...@s...gazeta.pl> napisał(a):

    > a można wiedzieć jak zgłaszacie transakcje? Bo mam wrażenie że przez
    > www to nic nie daje, ale może dlatego, że nic nie wygrałem?

    i w poprzedniej promocji i teraz przez WWW
    ja nic nie wygrałem, ale żona dwukrotnie

    więc na pewno www działa

  • 9. Data: 2006-04-05 11:06:07
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 5 Apr 2006 09:31:15 +0200, "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    wrote:

    >żona ma takie nazwisko jak ja :)
    >na pewno dobre - ale chyba nie koniecznie od razu wygrywające :)))
    >a inne "związki" opisywałem już przy poprzedniej wygranej - nie ma żadnych -
    >nawet pracuje w innej branży

    Ktoś kiedyś powiedział w takiej sytuacji: "zaprawdę powiadam ci, ona odebrała
    już swoją nagrodę". :-)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------