  • 11. Data: 2009-09-11 09:45:31
    Temat: Re: no i nie zamkneli...
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 10 Wrz, 22:32, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
> [...]
    > Więc raczej nie ma się czego obawiać :)
    >
    > A jeżeli masz jednak jakieś fobie, że po kilkudziesięciu latach jakiś bank
    > sobie o Tobie przypomni to załóż sobie w domu jakieś pudełeczko (może być po
    > butach itp. - ja np. kupiłem średniej wielkości pojemnik na żywność he he
    > he) i tam wrzucaj wszelakie świstki/potwierdzenia (ja do swojego już
    > wpakowałem m. in. wypowiedzenie polisy ubezpieczeniowej, kilka potwierdzeń
    > zamknięć rachunków, wypowiedzeń umów o karty itp.), które nie muszą (w 99,9%
    > nie muszą - na szczęście) ale kiedyś mogą się przydać :)

    Ale przy powyzszym, przykladowym niewykonaniu dyspozycji i naliczaniu
    oplat, jesli pojda dane do BIK, to wiele osob splaci taki haracz w
    chwili, gdy bedzie np. chciala uzyskac kredyt hipoteczny i bedzie
    zalezalo na czasie.

  • 12. Data: 2009-09-11 10:20:10
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "zycie_po_zyciu" <z...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Konto działa normalnie. No ale nie jesteś sam :-) Ja zamknąłem walutowe 7
    > lipca, data zamknięcia 7 sierpnia. Reklamacja w toku od 3 tygodni, bo
    > konto
    > nadal istnieje.
    > Może pozamykają je wszystkie hurtem? :-)

    Wlasnie dzwonilem i tez poszla reklamacja. Niby 2 tygodnie - maja
    poinformowac jeszcze telefonicznie. Zobaczymy.