  • 1. Data: 2002-05-13 09:40:39
    Temat: [negatywny] BZWBK chyba trzeba ich zmienic
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Swego czasu mieli naprawic blad polegajacy na tym, ze nie da sie wysylac
    kasy Internetem do Multibanku.
    Dzwonili kiedys, ze niby ok naprawione - dzisiaj to samo co zawsze - czyli
    odrzucone...

    Kobitka z placowki kazala mi do Poznania dzwonic - ale wale - wole isc do
    BGZtu kurde bo mam pod nosem.
    Numer - podaja zly bo zamiast 0800 daja 0801.... Nawet nie wiedza co to za
    numer - ja jej ze tam jest tylko automatyczna informacja i nie ma
    konsultanta, a ona prosze sprobowac i oddzwonic najwyzej pozniej.

    Oni nie maja dostepu do Internetu i nie moga zalatwic..
    Kurde...

    Pisze maila przez kanal wewnetrzny - dupa Jasia - nie odpowiedza nawet.

    Pieprze za przeproszeniem taki bank.
    Nie dosc, ze placic za wszystko trzeba to kurde mi laske robia.
    Kanal internetowy w BZWBK - smiechu warte!

    zobacze jak to zalatwia jak nie to ich wale i pojde do Integrum.

    Co najciekawsze mBank dzialal sobie przez rok a pozniej sam z siebie sie
    popsul....

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-13 10:00:32
    Temat: Re: [negatywny] BZWBK chyba trzeba ich zmienic
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co najciekawsze mBank dzialal sobie przez rok a pozniej sam z siebie sie
    > popsul....

    No rozmawialem z ta ladniejsza pania tym razem :) i ma znowu dzwonic do
    Poznania i zalatwiac.
    Swoja droga dziwi mnie polityka BZWBK - dla kart debetowych,kredytowych
    linia jest 0801, a dla uslug elektronicznych nie.... Nie bede z Wawy
    wydzwanial z domowego telefonu do Poznania. Na maile tez nie odpowiadaja...

    Sam serwis transakcyjny tez jest do...... Skasowali historie transkacji -
    nawet nie ostrzegajac o tym. Ludzie ktorzy sadzili, ze nie trzeba
    papierowych wyciagow (jak ja) dostali po dupie i co - mam isc do placowki i
    prosic o _platny_ wydruk teraz?

    Przelewy platne, jeszcze jak widac nie chodza wcale, obsluga mila, ale malo
    kompetentna niestety (na cale szczescie nie cala).

    No tak jak ich zawsze chwalilem to musze chyba przestac to robic.

    Widza, ze ten problem pojawia sie i nic nie robia.
    Nie chca mojej kasy to nie pojde do Integrum. Z kumplem bede sie rozliczal
    przez mBank i tyle....

  • 3. Data: 2002-05-13 10:47:22
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    > Co najciekawsze mBank dzialal sobie przez rok a pozniej sam z siebie sie
    > popsul....
    a co ci sie popsulo w mbanku ?
    qb

  • 4. Data: 2002-05-13 11:07:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a co ci sie popsulo w mbanku ?

    ze przelewalem przez rok spokojnie a tu po zmianach w BZWBK nagle przelew
    stal sie niemozliwy - system zaczal wyrzucac iz taki rachunek nie
    istnieje...

  • 5. Data: 2002-05-13 11:23:36
    Od: Michał Kowalski <c...@q...pl>

    Użytkownik <a...@a...com> napisał(a):

    > ze przelewalem przez rok spokojnie a tu po zmianach w BZWBK nagle
    > przelew stal sie niemozliwy - system zaczal wyrzucac iz taki rachunek
    > nie istnieje...

    Dla pewności sprawdziłem przed momentem - poszło jak burza. Co powiedzieli w
    oddziale?

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 6. Data: 2002-05-13 11:30:35
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Pieprze za przeproszeniem taki bank.
    > Nie dosc, ze placic za wszystko trzeba to kurde mi laske robia.

    ^^^^^^^^

    Dobre ;-)

    Rafał

  • 7. Data: 2002-05-13 11:38:49
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    Rafal Rajczuk
    > ^^^^^^^^
    > Dobre ;-)

    nic za darmo ;-))

    Pozdrawiam,
    Sebak

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 8. Data: 2002-05-13 11:45:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dla pewności sprawdziłem przed momentem - poszło jak burza. Co powiedzieli
    > oddziale?

    Ze oni nie maja dostepu do Internetu i zebym dzwonil do Poznania albo na
    numer 0801240240 (powinno byc 0800 - tyle ze to automat).

    Wczesniej istotnie bylo ok, ale teraz - nie dziala - probowalem wpisywac
    numer Multi na przerozne sposoby - nic nie dawalo....

  • 9. Data: 2002-05-13 14:06:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Swego czasu mieli naprawic blad polegajacy na tym, ze nie da sie wysylac
    > kasy Internetem do Multibanku.

    Jesli do wszystkich bankow mozna zrobic przelew (nie mialem z tym nigdy
    problemow), a akurat do multibanku nie, to moze multibank jest do kitu i odbija
    przelewy z BZWBK???

  • 10. Data: 2002-05-13 14:16:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jesli do wszystkich bankow mozna zrobic przelew (nie mialem z tym nigdy
    > problemow), a akurat do multibanku nie, to moze multibank jest do kitu i
    odbija
    > przelewy z BZWBK???

    Nie może odbijać bo BZWBK nie pozwala ich zlecić :-)))

    K. Kowalski