  • 11. Data: 2002-03-17 10:30:55
    Temat: Re: najgorsze banki - ktore to?
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    n...@p...onet.pl wrote in <0...@n...onet.pl>:

    [usunieto polskie znaki]

    /ciach.../

    >> popsute bankomaty,
    >
    >niepoto ma si? karte zeby nia wyplacac.
    >do wyplacania to ikm i oddzial

    Oj ...te popsute bankomaty to plaga ! Ciagle potluczone szyby i/albo
    napis "bankomat nieczynny" albo tez ciag krzaczkow "Error Handle
    12x877x990-9x8809x89 costam". Np. ten w Warszawie, przy wejsciu do
    SGH ...co drugi weekend nie dziala.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-03-17 11:04:48
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A na diabla mi wybor? Mnie wystarcza dwie jedna elektron jedna embosowa.
    > Zreszta jak twierdzicie ;) tylko VISA sie liczy... Na diabla miec 100 kart w
    > porfelu jednego bbanku???

    ale można sobie wybrać debetowa visa classic (walutowa lub złotowa), chargowa
    visa concerto (złota), kredytowa qualiflyer, do wyboru dokoloru

    > oddzial dla VIPow to jest inna bajka. Nie porownujmy. A jak to wyglada wiem
    > i to bardzo dobrze. Moi rodzice maja swoje _osobne_ konta VIPowskie w
    > Radomiu. (osobne znaczy sie maja swoje zlote karty itpo. wiec soory ale mi
    > ani to imponuje ani grzeje)

    > ROTLF. Szczegolnie o 20. Przestan chrzanic. A oddzialy masz co 10 metrow??
    > Smieszny jestes (cie)

    można pójść następnego dnia, a pozatym w większości miejsc można zapłącić kartą.

    > ktorych zajebi*** czesto uzywam...

    ale są istotne gdy trzeba przelewać do usa i z powrotem

  • 13. Data: 2002-03-17 11:33:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > można pójść następnego dnia, a pozatym w większości miejsc można zapłącić
    kartą.

    Ta pewnie w kiosku za gazete, za bilet i tak dalej i tak dalej.
    Poza tym nie mieszkam tylko w Warszawie...

  • 14. Data: 2002-03-17 11:39:39
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > kartą.
    >
    > Ta pewnie w kiosku za gazete, za bilet i tak dalej i tak dalej.
    > Poza tym nie mieszkam tylko w Warszawie...

    ja mieszkam w szczecinie,
    150m od domu mam sam społem z posem polcardu.
    a 50m od domu mały sklepik z żelazkiem
    a pozatym gdzie nie pójdę w miasto to wszędzie nalepki że visa akceptowana
    zagranicą tez mnie nie zawiodła.
    więc dla mnie visa rulez.

  • 15. Data: 2002-03-17 11:47:45
    Temat: Akceptowalnosc kart
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja mieszkam w szczecinie,
    > 150m od domu mam sam społem z posem polcardu.
    > a 50m od domu mały sklepik z żelazkiem

    zaplac karta :

    - kioska
    - knajpie za 1 piwo
    - taksowce (wiekszosc nie akceptuje kart chc zdarzaja sie chlubne wyjatki)
    - na poczcie za znaczki
    - w pobiskim zieleniaku
    - kierowcy za bilet w autobusie
    - w kinie za bilet itp itp

    > a pozatym gdzie nie pójdę w miasto to wszędzie nalepki że visa akceptowana
    > zagranicą tez mnie nie zawiodła.
    > więc dla mnie visa rulez.

    VISA jest tak samo akceptowalna w Polsce jak Europay

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-03-17 11:56:10
    Temat: Re: Akceptowalnosc kart
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No widzisz, ale sie tak zachlystuja VISA i VIPem w Pekao, ze az sama sie
    > nasuwa mysl, ze to moze z jakis kompleksow, niedowartosciowania czy cos w
    > tym stylu ;)

    wiesz co, to chyba jednak z niedowartosciowania i snobistyczne
    przechwalanie. Tyle tylko ze dla mnie jest to straszne smieszne i zenujace
    nieraz juz.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-03-17 11:56:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 18. Data: 2002-03-17 12:02:34
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > zapłącić
    > zaplac karta :
    >
    > - kioska

    fakt będe leciał do kiosku 300m jak mam sklepik z gazetą 50m a sam 150m od domu

    > - knajpie za 1 piwo

    przyjmą kartę

    > - taksowce (wiekszosc nie akceptuje kart chc zdarzaja sie chlubne wyjatki)

    spotkałem się z taksowką z żelazkiem ale podobno wprowadzają terminale gsm.

    > - na poczcie za znaczki

    poczta wprowadza terminale

    > - w pobiskim zieleniaku

    kołomnie nie ma zieleniaka:)

    > - kierowcy za bilet w autobusie

    będe jechał bez biletu

    > - w kinie za bilet itp itp

    kina akceptują karty

    > VISA jest tak samo akceptowalna w Polsce jak Europay

    ale zagranicą już tak nie do końca.
    pozatym kurs pln-usd visy jest korzystny dla mnie.

  • 19. Data: 2002-03-17 12:03:49
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > wiesz co, to chyba jednak z niedowartosciowania i snobistyczne
    > przechwalanie. Tyle tylko ze dla mnie jest to straszne smieszne i zenujace

    każdy jest snobem

  • 20. Data: 2002-03-17 12:17:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > każdy jest snobem

    ale prawdziwy snob inaczej to pokazuje.
    Natomiast cala armia biznesmenow co to jeszcze wczoraj na lozku rozkladanym
    sprzedawali albo im sloma z butow wystawala probuje wejsc na "salony" i
    mysli, ze kasa zrobi z nich elyte...
    Nie tedy droga.