  • 1. Data: 2002-06-26 22:36:51
    Temat: najczesciej niedzialajace e-banki
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Moj ranking (tylko przez www):

    Inteligo

    | (długo nic)

    T24
    mBank

    Tych banków używam regularnie, codziennie. Z innych korzystam sporadycznie,
    wiec nie moge oceniac. A jak Wy to widzicie?

    BaLab

  • 2. Data: 2002-06-26 23:12:44
    Temat: Re: najczesciej niedzialajace e-banki
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A jak Wy to widzicie?
    Czarno widze ten watek.
    Ide spac. Juz mi w glowie szumi... "niech zyje zyje nam..." =))) Thx all za
    zyczzenia

  • 3. Data: 2002-06-27 06:06:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Moj ranking (tylko przez www):

    1. Inteligo
    2. -
    3. -
    4. -
    5. CitiOnline (raz na czas sa przerwy z ladnymi przeprosnami na stronie)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-27 14:31:43
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > 3. -
    > 4. -
    > 5. CitiOnline (raz na czas sa przerwy z ladnymi przeprosnami na stronie)

    Myślałem, że nie dodam swoich trzech groszy do tego wątku, ale własnie
    sprawdzałem stan swojej KK w Citi i proponuję tak:
    1. CitiOnline
    2. -
    3. -
    4. -