  • 1. Data: 2002-03-11 10:02:10
    Temat: multibank to cholerna sciema + klamie
    Od: n...@p...onet.pl (norbercisko)

    zalozylem sobie tam konto pond 3 miechy temu
    obiecywali kredyt w oparciu tylko o dochodu na koncie bez znaczenia
    czy sie pracuje

    a jednak

    zlozylem wniosek o kredyt - od razu na dzien dobry polecialy pytania o
    gdzie pracuje - a oczywiscie jak na 18% Polakow przystalo nie pracuje
    bo i gdzie
    robie bokami i zarabiam wystarczajaco aby sobie wplacac tych min 1000
    zl na ich konto

    po dwoch tygodniach ponad (a zarzekali sie ze po trzech dniach)
    zadzwonila paniusia i oswiadczyla ze maja mnie daleko gdzie i zadnego
    kredytu nie dadza bo nie mam dochodow=nie pracuje

    cholerny bank, po ciul pisza glupoty w ofercie ze wystaczy wplacac min
    1000 i mozna kredyt zalapc po trzech miechach

    toen gowniany bank nie nadaje sie do niczego wiecej jak tylko wplacic
    jednorazowo tysiac i miec tych 300 zl debeciuku na czarna godzine

    omijjajcie ta scieme szerokim lukiem - zwlaszcza bogaci bezrobotni co
    chca kredyt i kombinuja jakby go tu dorwac :-)

    nor
    --------- no more multisyfu------------

  • 2. Data: 2002-03-11 17:59:51
    Temat: Re: multibank to cholerna sciema + klamie
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "norbercisko" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > cholerny bank, po ciul pisza glupoty w ofercie ze wystaczy wplacac min
    > 1000 i mozna kredyt zalapc po trzech miechach

    http://www.multibank.pl/regulamin/kredyty.jhtml

    gdzie tak piszą o kredycie ?
    To 3x1000, to chyba o VC

    > toen gowniany bank nie nadaje sie do niczego wiecej jak tylko wplacic
    > jednorazowo tysiac i miec tych 300 zl debeciuku na czarna godzine

    Znasz bank co daje kredyt na piękne oczy ?
    Według Twoich wymagań wszystkie sa gówniane

    > omijjajcie ta scieme szerokim lukiem - zwlaszcza bogaci bezrobotni co
    > chca kredyt i kombinuja jakby go tu dorwac :-)

    Z kredytami, to zwykle tak jest, ze trzeba udowodnić,
    ze się go właściwie nie potrzebuje :-)

    BAH

  • 3. Data: 2002-03-11 19:02:05
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@n...tpi.pl>, norbercisko wrote:

> [...]
    > omijjajcie ta scieme szerokim lukiem - zwlaszcza bogaci bezrobotni co
    > chca kredyt i kombinuja jakby go tu dorwac :-)

    Ja Ciebie w ogole nie rozumiem! Jesli potrzebujesz pieniedzy od kogos, a
    rownoczesnie nie jestes zagawarantowac w zaden spsoob ze te pieniadze
    odddac to jak mozesz zadac takowej pozyczki? Na to nikt nie pojdzie, ani
    osoba fizyczna, czy tez odpowiednia instytucja. A Ty bys komus obcemu
    pozyczyl swoje pieniazki?

    Pozdrawiam

    Maciej