  • 1. Data: 2009-03-30 09:22:35
    Temat: [multi] podwyżki
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41
    404

    Informujemy, że od 5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
    prowadzenie rachunków osobistych MultiKonto.

    MultiKonto ja oraz my w taryfie Comfort nadal będzie prowadzone
    bezpłatnie.

    Nowe opłaty za pozostałe MultiKonta wyniosą:

    * MultiKonto ja lub my w taryfie Active 9,5zł
    * MultiKonto Aquarius w taryfie Classic 19,5zł
    * MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive 49,5zł

    Zmianie ulegną również warunki zwrotu opłat za prowadzenie MultiKont.:

    * opłata za prowadzenie MultiKonta Aquarius w taryfie Classic
    zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
    min. 8000PLN/m-c*

    * opłata za prowadzenie MultiKonta ja lub my w taryfie Active
    zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
    min. 2500PLN/m-c lub suma ulokowanych środków w MultiBanku
    wyniesie min. 20 000PLN**

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 2. Data: 2009-03-30 09:53:40
    Temat: Re: [multi] podwyżki
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41
    404

    > Informujemy, że od 5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
    > prowadzenie rachunków osobistych MultiKonto.

    byłeś pierwszy ;-)

    wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest
    przewidywana... ;-(

    poraża również skala podwyżek!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-30 09:59:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    404

    > byłeś pierwszy ;-)
    >
    > wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest
    > przewidywana... ;-(

    A nie, że zostanie na dotychczasowych zasadach?

    > poraża również skala podwyżek!!!

    No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

    KJ
    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 4. Data: 2009-03-30 10:07:05
    Od: Ra <a...@a...com>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > bezpłatnie.
    >
    > Nowe opłaty za pozostałe MultiKonta wyniosą:
    >
    > * MultiKonto ja lub my w taryfie Active 9,5zł

    to niedobrze, spływa tam emerytura mojej mamie i ma też zadłużenie na ko
    więc nie da łatwo przenieść. Chyba zacznę się bawić w robienie 1dniowych
    przelewów tam z i powrotem

    BTW czy to ubezpieczenie karty debetowej za 2zł ma jakiś większy sens ?

  • 5. Data: 2009-03-30 10:12:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to niedobrze, spływa tam emerytura mojej mamie i ma też zadłużenie na ko
    > więc nie da łatwo przenieść. Chyba zacznę się bawić w robienie 1dniowych
    > przelewów tam z i powrotem

    wystarczy jeden przelew w odpowiedniej kwocie i po sprawie, a za moment
    przelewasz kasę tam skąd przyszła...

    > BTW czy to ubezpieczenie karty debetowej za 2zł ma jakiś większy sens ?
    nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-03-30 10:14:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A nie, że zostanie na dotychczasowych zasadach?

    może masz rację, że wymienili w komunikacie TYLKO to co się zmieniło,
    w każdym razie napisałem do swojego doradcy, aby się upewnić

    > No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

    jeżeli mnie dotknie to zmienię taryfę na inną, jakoś Multi nie chcę
    opuszczać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-03-30 10:19:20
    Temat: Re: podwyżki
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 30 Mar, 12:14, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > jeżeli mnie dotknie to zmienię taryfę na inną, jakoś Multi nie chcę
    > opuszczać

    taryfa comfort bodajze - bezplatne przelewy, 2 zl comiesiac za karte.
    Gdyby nie symulowali elixiru pomiedzy soba a mbankiem, byloby tanio i
    prosto..

  • 8. Data: 2009-03-30 14:42:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Informujemy, że od 5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
    > prowadzenie rachunków osobistych MultiKonto.

    Po 6 latach nadszedł czas rozstania z Multibankiem.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-03-30 14:56:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > No. Mnie co prawda to jeszcze nie dotyka, ale ...

    A mnie już tak.

    Osobiście jestem ciekaw jak bank zareaguje na pismo o tym, że klient
    "nie wyraża zgody" na zmianę warunków umowy (której częścią jest TOiP) i
    za obowiązującą uznaje TOiP właściwą w momencie zawierania umowy.
    Wypowie umowę prowadzenia rachunku ?

    Muszę poczytać dokładnie co zapisano w umowie na temat zmiany przez bank
    ww. opłat na niekorzyść klienta.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-03-30 15:12:50
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Mar, 11:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    1404

    > byłeś pierwszy ;-)
    >
    > wygląda na to, że zwrot opłaty za taryfę AQ Intensive nie jest
    > przewidywana... ;-(
    >
    > poraża również skala podwyżek!!!

    No to rachuneczek do zamknięcia ? ;-)

    --