  • 1. Data: 2009-03-30 09:21:51
    Temat: [multi] podwyżki
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=41
    404

    Informujemy, że od 5 maja 2009r. ulegną zmianie miesięczne opłaty za
    prowadzenie rachunków osobistych MultiKonto.

    MultiKonto ja oraz my w taryfie Comfort nadal będzie prowadzone
    bezpłatnie.

    Nowe opłaty za pozostałe MultiKonta wyniosą:

    *
    MultiKonto ja lub my w taryfie Active 9,5zł
    *
    MultiKonto Aquarius w taryfie Classic 19,5zł
    *
    MultiKonto Aquarius w taryfie Intensive 49,5zł

    Zmianie ulegną również warunki zwrotu opłat za prowadzenie MultiKont.:

    *
    opłata za prowadzenie MultiKonta Aquarius w taryfie Classic
    zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
    min. 8000PLN/m-c*
    *
    opłata za prowadzenie MultiKonta ja lub my w taryfie Active
    zostanie zwrócona jeśli wpływy na rachunek wyniosą
    min. 2500PLN/m-c lub suma ulokowanych środków w MultiBanku
    wyniesie min. 20 000PLN**

    KJ

    --
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?