  • 31. Data: 2018-11-29 15:26:36
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 listopada 2018 14:34:35 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

    > BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec
    aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest
    szansa zeby wynegocjowac za free?

    A chcą te 20zł za duplikat czy za nową?
    Pytanie, jak ew. z przejściem promocji na nową, ale powinno zadziałać.
    Ja pytałem, czy promo działa z kartami dla pełnomocnika (bo ustanowienie
    pełnomocnictwa, wydanie i obsługa debetówki za 0 - wystarczy 1 pyk/mc) - ale nic z
    tego :(

    Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce
    milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

  • 32. Data: 2018-11-29 15:41:48
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, November 29, 2018 at 3:26:37 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    >
    > Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce
    milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

    Za duplikat. "Dotyczy przypadku, gdy na życzenie Klienta karta jest wymieniana np. z
    powodu uszkodzenia". HCE odpada, Mille sie nie dorobil Apple Pay, a nie dysponuje
    innym telefonem. A i plastikiem plastikiem nie pamietam kiedy ostatnio placilem.
    mBank po kilku miesiacach placenia tylko telefonem wymusil na mnie uzycie plastiku -
    po prostu przestalo mi akceptowac platnosci telefonem po ponad 200 transakcjach :)
    Trudno, bede placil w necie dokladnie tak samo jak w tej samej promocji w ubieglym
    roku ;)

    Poza tym strasznie mnie denerwuja. Nie widzialem banku, w ktorym regulaminy i TOiP
    bylyby tak gleboko zakopane (gugiel ratuje sytuacje).

  • 33. Data: 2018-11-29 16:25:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To albo rzeczywiście zostaje Ci net albo możesz kartę "zgubić" (to lepsze niż
    "kradzież", bo nie trzeba latać na policję) i dostaniesz nową, co powinno być za
    darmo - ale jeszcze sprawdź dobrze w TOiP (ja milkowych nie lubię bo naćkane mnóstwo
    informacji malutkim fontem).

  • 34. Data: 2018-11-29 22:29:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 14:34, neoniusz pisze:

> [...]
    aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest

    pytasz o tę z banku czy benzynową?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 35. Data: 2018-11-30 17:28:05
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, November 29, 2018 at 10:29:57 PM UTC+1, RobertS wrote:

    aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest
> [...]

    Z mille. Ale jednak nie bede jej odnawial, po prostu poplace w necie ;)