  • 1. Data: 2004-11-06 19:50:25
    Temat: millennium - nowe karty - transakcje beda potwierdzane PINem
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    Millennium - nowe karty - transakcje beda potwierdzane PINem. Niestety.
    Informacja ze swistka z wyciagu.

  • 2. Data: 2004-11-07 21:31:11
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > Millennium - nowe karty - transakcje beda potwierdzane PINem. Niestety.
    > Informacja ze swistka z wyciagu.

    Dlaczego niestety?

    Pozdr,
    Leo

  • 3. Data: 2004-11-07 22:14:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lonia napisał:

    > Dlaczego niestety?

    Ja bardzo nie lubie PINowac przy posach. Trzeba sie kryc jak przed
    nalotem. Poza tym drastycznie wzrastaja mozliwosci zwiniecia danych z
    paska karty i PINu.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-11-08 13:57:07
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    > Millennium - nowe karty - transakcje beda potwierdzane PINem. Niestety.
    > Informacja ze swistka z wyciagu.

    Ale jakie karty ?? Bo jakos nie moge cos uwierzyc w pinowanego Amexa.

    marekz

  • 5. Data: 2004-11-08 17:47:23
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jakie karty ??

    VE

    > Bo jakos nie moge cos uwierzyc w pinowanego Amexa.

    I slusznie...

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-11-09 23:19:29
    Od: "Lonia" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Ja bardzo nie lubie PINowac przy posach. Trzeba sie kryc jak przed
    > nalotem. Poza tym drastycznie wzrastaja mozliwosci zwiniecia danych z
    > paska karty i PINu.
    >
    > Bartol

    Ale z drugiej strony w momencie kradziezy karty jest to bezpieczniejsze -
    smiec ktory ukradl przynajmniej bedzie mial utrudnione zrobienie zakupow

    Pozdr,
    Leo

  • 7. Data: 2004-11-10 10:51:43
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Lonia napisał:

    > Ale z drugiej strony w momencie kradziezy karty jest to bezpieczniejsze
    > - smiec ktory ukradl przynajmniej bedzie mial utrudnione zrobienie zakupow

    Pod warunkiem, ze wczesniej nie podejrzal PINu. Do przewrazliwienia mi
    bardzo daleko, ale jestem sobie w stanie wyobrazic, ze koles kreci sie
    przy kasach i obserwije kto wklepuje PIN. Jak uda mu sie PIN podejrzec,
    to potem sproboje te osoba skroic.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-11-10 11:57:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Lonia" <l...@p...onet.pl> writes:

    > Ale z drugiej strony w momencie kradziezy karty jest to
    > bezpieczniejsze - smiec ktory ukradl przynajmniej bedzie mial
    > utrudnione zrobienie zakupow

    Ale regulamin kazdej rozsadnej karty stanowi, ze transakcje dokonane
    przez zlodzieja _bez pinu_ obciazaja bank lub ubezpieczalnie, a nie
    klienta.

    Ponadto ustawa ogranicza dopuszczalna strate klienta w takiej
    sytuacji.

    Z transakcjami z pinem jest znacznie gorzej.

    MJ

  • 9. Data: 2004-11-11 11:50:58
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

> [...]
    > bardzo daleko, ale jestem sobie w stanie wyobrazic, ze koles kreci sie
    > przy kasach i obserwije kto wklepuje PIN. Jak uda mu sie PIN podejrzec, to

    Takie wydarzenia mialy juz miejsce...

  • 10. Data: 2004-11-11 11:51:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jakie karty ?? Bo jakos nie moge cos uwierzyc w pinowanego Amexa.

    I dlatego zaczne placic wypukla.