  • 1. Data: 2004-11-06 18:07:20
    Temat: Likwidacja eKONTa ?
    Od: "Ronin" <f...@o...pl>

    Witam
    Jak jest z likwidacja ekonta w mbanku?
    Jakos nie doszukalem sie informacji na tem temat.
    Zalozmy ze po kilku miesiacach nie chce juz miec u nich konta, moge w kazdej
    chwili zrezygnowac?
    Jak to wszystko wyglada?
    No chyba ze jest to gdzies opisane, w takim przypadku poprosilbym o linka i
    z gory sory.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-06 18:16:54
    Temat: Re: Likwidacja eKONTa ?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Ronin" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No chyba ze jest to gdzies opisane, w takim przypadku poprosilbym o linka

    a do czego ma byc ten link ? piszesz kartke, wypowiadam umowe o prowadzenie
    ..... w terminie ... podpis i wysylasz

  • 3. Data: 2004-11-06 18:17:21
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 6 Nov 2004 19:07:20 +0100, "Ronin" <f...@o...pl> wrote:

    >Zalozmy ze po kilku miesiacach nie chce juz miec u nich konta, moge w kazdej
    >chwili zrezygnowac?
    >Jak to wszystko wyglada?

    jak w każdym innym banku: pisemnie wypowiadasz umowę i wysyłasz (lub
    zanosisz) do banku.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-11-06 18:38:59
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

> [...]

    >Jak to wszystko wyglada?
    >No chyba ze jest to gdzies opisane, w takim przypadku poprosilbym o linka i

    przykro mi. ekonto zaklada sie dozywotnio. nie mozna z niego
    zrezygnowac. w przypadku proby rezygnacji odwiedzi cie kilku smutnych
    panow z rosyjskim akcentem
    ;)

    G.

  • 5. Data: 2004-11-06 19:24:52
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Ronin wrote:
    > Jak jest z likwidacja ekonta w mbanku?
    > Jakos nie doszukalem sie informacji na tem temat.
    > No chyba ze jest to gdzies opisane, w takim przypadku poprosilbym o
    > linka i z gory sory.

    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/Formularz_wypow
    iedzenia_Umowy_-_rachunek_oszczxdnoxciowy_30_i_14_dn
    i.pdf

  • 6. Data: 2004-11-06 19:54:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2004 18:38:59 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >przykro mi. ekonto zaklada sie dozywotnio. nie mozna z niego
    >zrezygnowac. w przypadku proby rezygnacji odwiedzi cie kilku smutnych
    >panow z rosyjskim akcentem
    >;)

    Ciekawa sprawa, też chciałem tak napisać. :>

  • 7. Data: 2004-11-06 23:18:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Ok, a jak zaniesc podanie do mbanku, ktory nie ma ponoc placowek?

    koperta-znaczek-skrzynka pocztowa

  • 8. Data: 2004-11-06 23:28:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    :)
    widac cos nas laczy.
    tez jestes skorpionem? :)

    G.

  • 9. Data: 2004-11-07 00:18:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2004 23:28:32 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >:)
    >widac cos nas laczy.
    >tez jestes skorpionem? :)

    Nie, ale znak podobny. ;)

  • 10. Data: 2004-11-07 08:46:04

    Ok, a jak zaniesc podanie do mbanku, ktory nie ma ponoc placowek?