  • Data: 2002-06-12 10:02:18
    Temat: mbiznes konto i potwierdzenie dokumentów ?!
    Od: "Radmar" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W faq-u stoi coś takiego:

    "Jakie dokumenty muszę przesłać do mBanku jako oryginały, a dla jakich
    wystarczą kserokopie? W jaki sposób potwierdzam autentyczność kopii?

    Co do formy składanych dokumentów najistotniejszy jest wymóg notarialnego
    potwierdzenia kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub
    przeslanie jego oryginału. W odniesieniu do innych dokumentów wymagamy
    jedynie, aby Klient złożył jednoznaczne oświadczenie pisemne na
    kserokopiach, że są one zgodne z oryginałem. Np." Oświadczam, że dane są
    aktualne i zgodne z oryginałem". "

    Czy mam rozumieć, że mbank postanowił jednak postąpić inaczej niż Ynteligo i
    żądać potwierdzania notarialnego do wpisu ? Co za bdura.