  • 21. Data: 2004-04-29 14:04:29
    Temat: Re: mbank znosi opłaty za przelewy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Ja tam widzę większą w Multi. Zwłaszcza, że jeszcze podwyżki nie było. mBank

    Mianowicie jaką? (bo zdaje się o płatnych rachunkach zapomniałeś).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2004-04-30 10:21:15
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 29 Apr 2004 14:04:29 +0000 (UTC), w
    <0t40910b59i22fcn3e8%sal@hell.hell.pl>, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał(-a):

    > Mianowicie jaką? (bo zdaje się o płatnych rachunkach zapomniałeś).

    Przy normalnym korzystaniu z konta konto w mBanku wychodzi nieco drożej, drożej
    lub dużo drożej (dla mnie byłby to maluch za cenę mercedesa).

  • 23. Data: 2004-04-30 10:49:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Przy normalnym korzystaniu z konta konto w mBanku wychodzi nieco drożej, drożej
    > lub dużo drożej (dla mnie byłby to maluch za cenę mercedesa).

    No i? Gdzie tu pęd do podwyżek w Multi?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2004-04-30 11:27:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 30 Apr 2004 10:49:58 +0000 (UTC), w
    <0t40922f47i5c95n3e8%sal@hell.hell.pl>, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisał(-a):

    > No i? Gdzie tu pęd do podwyżek w Multi?

    Skoro płatne przelewy tak radykalnie poprwiły sytuację w mbanku, to teraz
    należałoby poprawić bilans multibanku (nie wierzę, żeby multibank już przynosił
    zyski, to zapewne kreatywna księgowość)...