  • 11. Data: 2006-09-07 20:26:17
    Temat: Re: mbank, oprocentowanie i ubezpieczenie kredytu
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > W tej chwili 4,35% do czasu wpisania hipoteki. Po wpisaniu bedzie 1%
    > mniej, czyli 3,35. A jak skladalem wniosek to mialo byc 2,75%...

    Czy w momencie uruchomienia kredytu miałeś na stronie 3.75% czy od razu więcej?
    Czy podnosili Ci bez żadnej informacji, musiałeś sam doszukać się na stronie?
    Czy na umowie masz 3.75/2.75?

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 12. Data: 2006-09-07 20:47:22
    Od: z...@p...onet.pl

    W umowie jest tak:

    1. Oprocentowanie Kredytu w stosunku rocznym w dniu zawarcia umowy: 2,75%
    W okresie ubezpieczenia Kredytu w TU EUROPA S.A. i GENERALI TU S.A. dokonanego
    zgodnie z § 3 ust. 6 pkt. 1), oprocentowanie Kredytu, ulega podwyższeniu o 1,00
    p.p. i wynosi 3,75% Po zakończeniu okresu ubezpieczenia obniżenie
    oprocentowania Kredytu o 1,00 p.p. następuje od daty spłaty najbliższej raty.

  • 13. Data: 2006-09-08 17:37:04
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > Czy w momencie uruchomienia kredytu miałeś na stronie 3.75% czy od razu więcej?
    > Czy podnosili Ci bez żadnej informacji, musiałeś sam doszukać się na stronie?
    > Czy na umowie masz 3.75/2.75?

    Umowe podpisywalem mniej wiecej w trzecim tygodniu czerwca, i na umowie
    bylo 2,75% + 1% zabezpieczenia. 1 lipca bank oglosil podwyzke i w dniu
    uruchomienia na stronie transakcyjnej juz bylo 4,05%. 5.09 zmienilo sie
    na 4,35% bez zadnej informacji.

    Jarek

  • 14. Data: 2006-09-09 12:06:40
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jarek Dukat wrote:
    > 5.09 zmienilo sie na 4,35% bez zadnej informacji.

    Czy ta data jest jakaś szczególna w Twoim kredycie? Np. tego dnia spłacasz
    ratę? Pytam, bo u mnie żadnych zmian na razie nie było. Napiszę, jeśli będą.

  • 15. Data: 2006-09-09 15:41:29
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:

    > Czy ta data jest jakaś szczególna w Twoim kredycie? Np. tego dnia spłacasz
    > ratę? Pytam, bo u mnie żadnych zmian na razie nie było. Napiszę, jeśli będą.

    Dokladnie, tego dnia splacalem pierwsza rate - dlatego wlasnie zerknalem
    na konto i zauwazylem "niespodzianke".

    Jarek