  • 11. Data: 2004-01-26 10:30:05
    Temat: Re: [mbank] nowa siec bankomatow to kpina
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:13915-1075109921@maszyna.pl,
    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)

    >>> woj. lubelskie ZERO!

    > A mi właśnie jeden z tych tarnowskich bardzo pasi :))
    > Do euronetu miałem daleko i tylko z tego powodu założyłem sobie
    > dodatkowe konto w Lukasie.

    A to gratuluje szczescia. Tym nie mniej jak widac sporo osob
    jest delikatnie mowiac rozczarowanych lokalizacja bankomatow
    dodanych w ramach nowej sieci.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 12. Data: 2004-01-26 10:39:41
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A to gratuluje szczescia. Tym nie mniej jak widac sporo osob
    > jest delikatnie mowiac rozczarowanych lokalizacja bankomatow
    > dodanych w ramach nowej sieci.

    Niezadowoleni się skarżą. Zadowoleni raczej milczą. Ja nalężę do tych
    zadowolonych. Bankomat 1 min. od domu, 2 min. od pracy, w hipermarkecie, gdzie
    najczęściej robię zakupy, gęsta sieć w mieście (Wrocław hi...hi) i regionie.

    Jacek

  • 13. Data: 2004-01-26 11:15:13
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    gdzie
    > najczęściej robię zakupy, gęsta sieć w mieście (Wrocław hi...hi) i

    Pewnie tylko mieszkancy Wroclawia i Poznania sa zadowoleni.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2004-01-26 11:16:34
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    napisała:

    > gdzie
    > regionie.

    > Pewnie tylko mieszkancy Wroclawia i Poznania sa zadowoleni.
    Przynajmniej jeden mieszkaniec Warszawy też (teraz do bankomatu będe miał
    dwa przystanki autobusem a nie 12...)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 15. Data: 2004-01-26 13:53:34
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    .
    > według strony BZ WBK są dwa ... niby Lublin i Chełm.

    W Lublinie na inzynierskiej!!!

    Ale wypas!!!!! :-O

    oscar

    ps. dentarg, czy ty przypadkiem nie miales nic wspolnego z dm4?

  • 16. Data: 2004-01-26 13:56:15
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.000010e0.4014ee6d@newsgate.onet.pl...

> [...]
    hipermarkecie, gdzie
    > najczęściej robię zakupy, gęsta sieć w mieście (Wrocław hi...hi) i

    Przepraszam, ale czy mbank to bank regionalny?
    Bo WBK tak...
    Jaka jest logika dodawania sieci bankomatow banku regionalnego do
    instytucji z zalozenia ogolnopolskiej???

    oscar

  • 17. Data: 2004-01-26 14:02:26
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przepraszam, ale czy mbank to bank regionalny?
    > Bo WBK tak...

    Polemizowałbym. Raczej ogólnopolski z _bardziej_ rozwiniętą siecią w niektórych
    regionach kraju.

    > Jaka jest logika dodawania sieci bankomatow banku regionalnego do
    > instytucji z zalozenia ogolnopolskiej???

    Sądzisz, że mieli duży wybór?

    Jacek

  • 18. Data: 2004-01-26 14:11:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 26 Jan 2004 14:53:34 +0100, "oscar" <o...@k...net.pl> wrote:

    >W Lublinie na inzynierskiej!!!
    Dlatego napisałem niby ;))

    >ps. dentarg, czy ty przypadkiem nie miales nic wspolnego z dm4?
    Z gralnią ? Byłem tam ze 2, 3 razy :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 19. Data: 2004-01-26 14:38:11
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bv2srj$43j$1@mamut.aster.pl...
    > "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Pewnie tylko mieszkancy Wroclawia i Poznania sa zadowoleni.

    Zielona Góra rowniez
    bylo 3, doszlo 11 bankomatow :-)
    pozdro
    A.E.

  • 20. Data: 2004-01-26 14:51:37
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.000011da.40151df1@newsgate.onet.pl...

    > Polemizowałbym. Raczej ogólnopolski z _bardziej_ rozwiniętą siecią w
    niektórych
    > regionach kraju.

    z akcentem na "niektorych"

    oscar