  • 11. Data: 2002-07-01 20:55:32
    Temat: Re: mLokata mBank
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > Jest tylko troszeczke niech lepiej to ocenia, korzystniej to bedzie
    > wsio oki :))

    Kurcze, słabo rozumiem, drugie piwo niezbędne chyba :))

    > To to nei jest najwazniejsza rzecza. Jakktos sie decyzuje na taki
    > krok to za cene okreslonego zysku poswieci ta blokade i nie bedzie
    > jej rozwalac.

    No niby tak, ale czasem musi... Nie wszytko się da przewidzieć.

    > Eee to tymczasowo tak jest z tym oprocentowaniem - konkurencja.
    > Z biegiem czasu normalne oprocenotawnie bedzie takie jak w np PEKAO SA
    > jest teraz bez zakladania lokaty. Natomiast lokata terminowa w
    > mBanku bedzie = sie lokacie PEKAO SA

    Skoro tak mówisz :)

    Eeee.... czyli konkurencja zniknie, to znaczy PEKAO SA wykupi mBank? ;)

  • 12. Data: 2002-07-01 21:13:45
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afqfkg$1c2$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Kurcze, słabo rozumiem, drugie piwo niezbędne chyba :))

    No to teraz przetlumacze po polskiemu hehe
    Prsilbym, aby oferta" mlokata" byla bardziej korzystna dla potencjalnego
    klienta to bedzie wszystko OKI! :)))

    A moze to juz wyrwane z kontekstu znadnie?!

  • 13. Data: 2002-07-01 21:16:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    > No to teraz przetlumacze po polskiemu hehe
    > Prsilbym, aby oferta" mlokata" byla bardziej korzystna dla
    > potencjalnego klienta to bedzie wszystko OKI! :)))

    A, to rozumiem :)

    > A moze to juz wyrwane z kontekstu znadnie?!

    A wyrwane, jeno kontekst mi nie pomagal.