  • 1. Data: 2002-03-13 08:44:38
    Temat: mLinka
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Dzis mimowolnie zostalem obslugiwany przez pana Marcina Krzykowskiego.
    Mimowolnie, bo system, mimo zapewnien pana Marcinao niezablokowaniu kanalu
    telefonicznego, po podaniu numeru identyfikacyjnego klienta automatycznie
    przelaczal mnie do operatora, w trosce o moje bezpieczenstwo... Wiadomo,
    czasami cos sie moze zablokowac. Dlaczego jednak pan Marcin dwukrotnie
    przerywal polaczenie ze mna, proszac mnie o odwleczenie mojej checi
    skorzystania z mLinii na blizej nieokeresliony termin??? Czy to nie powinno
    byc tak, ze skoro z winy banku wirtualnego, mam utrudniony dostep do swoich
    srodkow przez jeden z kanalow dostepu, to ow bank powinien poinformowac mnie
    o ustaniu awarii w systemie (o ile taka jest, bo zdaniem i troche
    podniesionym glosem pana Marcina dowiedzialem sie, ze u niego jest wszystko
    w porzadku)?
    Ogolnie mam nieszane uczucia co do ludzi zatrudnionych w mLinii. Jedno moge
    stwierdzic i nie jest to tylko moje zdanie, ze ludzie pracujący w
    teleserwisie mBanku sa gorzej wyuczeni niz ludzie z teleserwisu Inteligo!

    RaV