eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - zamykanie karty, epzod ImBank - zamykanie karty, epzod I
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!trzypion!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - zamykanie karty, epzod I
    Date: Wed, 12 Apr 2006 21:05:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Sender: t...@1...0.1.3
    Message-ID: <7...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1144868592 12167 83.16.75.82 (12 Apr 2006 19:03:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Apr 2006 19:03:12 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:383113
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam Ci ja kartę kredytową w mBanku. Karta ładna, kolorek złoty.
    Ale, poneważ przymierzam się do kredytu hipotecznego, to postanowiłem
    zamknąć kartę, bo po co mam mi limit wisieć zdolnośc kredytową
    obniżać.
    Pomyślałem sobie - zadzwonię, złożę dyspozycję i już.
    Pomyślałem, więc zadzwonłem. Na wstępie okazało się, że oświadczenie
    woli rozwiązania umowy za wypowiedzeniem to nie takie proste, nie
    można tak po prostu powiedzieć mLince, że się juz nie chce. O nie, to
    musi wysłuchać ekspert. OK, to proszę z ekspertem. Muzyczka, muzyczka,
    muzyczka....
    Okazuje się, że wszystkie eksperty są zajęte (o 21 wieczorem, nieźle).
    No cóż. Zadzwonię nastepnego dna.
    Dzwonię nastepnego dna. Historia ta sama, mLinek mne przełącza do
    eksperta, muzyczka, muzyczka.... Tylko czemu ekspert okazuje się
    IVR-em, który mi jakieś opcje odczytuje? No dobrze, do trzech razy
    sztuka. Po naciśnęciu zera znów pojawiła się po drugiej stroe
    słuchawki mLinka, której powiedziałem parę uwag na temat tego, że
    klient który chce dokonac prostej operacji, jaka jest oświadczenie
    woli musi gtracić czas aby ktoś z mBanku go wysłuchał. Ciekawe, czemu
    jestem przekonany, że mLinka mała otwarty na te uwagi umysł tak
    bardzo, że słowa przelatywały przezeń w sposób niezauważony bez
    spowodowania żadnych skutków.
    No, może jeden, choć to może być przypadek. Otóż tym razem udało m się
    dostać do EKSPERTA!. JUż po 30 minutach dzwoniena, cóż za sukces!

    Clou programu: Ekspert po wysłuchaniu o co mi chodzi poinformował
    mnie, że wymagana jest forma pisemna. Zapytałem, dlaczego tak prostej
    nformacji ne mogła udzielić m mLinka. 'Bo pracowncy mLinii nie mają
    takiej informacji' odpowiedziało eksperckie indywiduum. Nie poddałem
    się, zapytałem, dlaczego w takim razie takej prostej informacj imLinia
    nie posiada? Eksperckie ndywiduum uznało, że nie jest ono ekspertem w
    sprawach tak skomplikowanych i postanowiło mnie spuścic na drzewo
    stwerdzając, że to nie ono decyduje. Poneważ pytanie o to, kto
    decyduje również przekroczyłoby, jak mniemam, kompetencje ekspercke,
    poprosłem jedyne o przekazanie tej uwagi osobom kompetentnym.
    Eksperckie indywiduum również tu zastosowało starą jak świat
    psychotechnikę 'proszę napisać i wysłać'. Cóż, skoro mBank ma tak
    genialny CRM, że uwagi klientów ma w d...., to co ja się będe meczył?

    Ale skoro mnie EKSPERT prosi, to może jednak napiszę? Więc napisałem.


    P.S. A wypowiedzenie na piśmie posłałem poleconym ZPO. Nie będzie mi
    potem EKSPERT wmawiał, że poczta to miesiąc doręczała.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1