  • 1. Data: 2003-12-17 18:20:56
    Temat: mBank wpłata
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Pewnie było,ale nie moge znalezc.Gdzie w Krakowie mozna wpłacic 1000 zl na
    konto w MBanku.Poczta odpada bo (z doswiadczenia)pieniadze potrafia sie
    pojawic po 15 dniach.
    Nie mam konta w zadnym realnym banku.zalezy mi na szybkosci i cenie
    usługi.Gdzies mi sie obiło o uszy ze jest taka możliwość?
    TMK

  • 2. Data: 2003-12-17 18:30:21
    Temat: Re: mBank wpłata
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brq79r$50m$...@a...news.tpi.pl,
    TMK <t...@p...onet.pl>:
> [...]
    > Nie mam konta w zadnym realnym banku.zalezy mi na szybkosci i cenie
    > usługi.Gdzies mi sie obiło o uszy ze jest taka możliwość?

    Najkorzystniejszy stosunek szybkosci do ceny bedzie na poczcie w nowej
    usludze wplaty Standard (Elixir) albo w PKO BP.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-17 18:38:04
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkowniczka "Baba Jaga" <u...@o...pl> napisała w
    wiadomości news:brq7dd$h8o$1@topaz.icpnet.pl...
    > brq79r$50m$...@a...news.tpi.pl,
    >
    > Najkorzystniejszy stosunek szybkosci do ceny bedzie na poczcie w nowej
    > usludze wplaty Standard (Elixir)

    ... którą opisałem tu:
    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0002

    > albo w PKO BP

    Ale w agencji, bo w oddziale są zbójeckie prowizje, a w agencji poziom opłat
    jest taki jak na poczcie - pieniądze zazwyczaj są na rachunku na drugi
    dzień.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-12-17 18:41:17
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie mam konta w zadnym realnym banku.zalezy mi na szybkosci i cenie
    > usługi.Gdzies mi sie obiło o uszy ze jest taka możliwość?

    Pewnie obiło Ci się o uszy o mKiosku. Jest taki jeden w Krakowie, gdzieś w
    jakimś centrum handlowym w okolicy Nowej Huty (M1?). Tylko, że do szczęścia mu
    brak bankomatu depozytowego. Jedyny mkiosk z funkcją wpłaty jak na razie działa
    w Łodzi na al. Włókniarzy (Geant).

    Można też poprosić pracodawcę, ZUS, uczelnię czy kogo tam jeszcze o przelewanie
    pensji/emerytury/renty/zasiłku/stypendium bezpośrednio na konto (większość nawet
    tego wymaga, bo coraz mniej wypłaca na rękę - mowa tu o dużych instytucjach i
    firmach, a nie o drobnych pracodawcach-ciułaczach).

    Można też próbować z innego banku, gdzie nie ma opłaty za prowadzenie konta i
    przelew (Lukas e-Konto, Raiffeissen konto lokacyjne, ING BSK OKO (tylko w raz
    miesiącu) itd. etc.).

  • 5. Data: 2003-12-18 07:42:17
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    TMK <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie mam konta w zadnym realnym banku.zalezy mi na szybkosci i cenie
    > usługi.Gdzies mi sie obiło o uszy ze jest taka możliwość?

    Jeśli to jednorazowa potrzeba wpłaty, to poproś jakiegoś znajomego o
    pośrednictwo. Jeśli nie - sam załóż drugie konto :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl