  • 1. Data: 2003-06-19 12:05:03
    Temat: mBank - warto?
    Od: Monika <l...@n...wp.pl>

    Ja tez sie z nimi strasznie mecze (malo powiedziane) i zastanawiam sie
    czy warto? Wciaz nie mam umowy (minely jakies cztery tygodnie od
    zlozenia formularza, dopiero po 2 tyg. dostalam kody), przelalam kase, z
    jednego konta mi zdjeli, a tam nie zaksiegowali, choc sie wlasnie
    dowiedzialam, ze konserwuja. To tylko zly poczatek, czy oni tak zawsze?

  • 2. Data: 2003-06-19 12:08:40
    Temat: Re: mBank - warto?
    Od: "Michal" <f...@w...pl>

> [...]
    > jednego konta mi zdjeli, a tam nie zaksiegowali, choc sie wlasnie
    > dowiedzialam, ze konserwuja. To tylko zly poczatek, czy oni tak zawsze?
    Witam,
    Zdarza im sie to czasem, ale ogólnie jestem mimo wszystko zadowolony. Grunt
    to wygoda :) Niemniej w tej chwili zdecydowalbym sie raczej na Lucas'a.
    Jezeli chodzi o przelewy, to raczej dochodza szybko - przelewy mBank<=>mBank
    w zasadzie "online". Z innych banków - na pewno zalezy.

    Pozdrówka,
    Michal

  • 3. Data: 2003-06-19 12:14:22
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Monika" <l...@n...wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > jednego konta mi zdjeli, a tam nie zaksiegowali, choc sie wlasnie
    > dowiedzialam, ze konserwuja. To tylko zly poczatek, czy oni tak zawsze?

    Poczatki w kazdym internetowym sa ciezkie, ale potem to juz sam miód,
    powaznie.
    Dobra rada dla wszystkich. Nie przelewac powaznych srodków, dopóki nie
    zostana dopelnione wszytkie formalnosci.
    Ja zwasze robie test jedna zlotówka - jesli pójdzie w te i wewte, to
    przelewam wieksze kwoty :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-06-19 17:22:07
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Robert Wicik pisze:
    >Poczatki w kazdym internetowym sa ciezkie, ale potem to juz sam miód,

    Z tym miodem bym nie przesadzał. Chciałem dostać KK mBanku. Wstępną
    weryfikację przeszedłem pomyślnie, był agent odebrał dokumenty, dostałem
    podobno nawet kredyt, ale niestaty ostatnio przyszedł mail:

    [...]
    Jednocześnie informujemy, że w ocenie analityków naszego Banku Pani/Pana
    aktualna sytuacja nie daje wystarczającej podstawy do przyznania
    wnioskowanego produktu kredytowego.

    Serdecznie zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług a w
    przyszłości, na podstawie analizy współpracy z naszym Bankiem, z
    przyjemnością ponownie rozpatrzymy Pani/Pana wniosek o kartę Visa
    Classic lub inny produkt kredytowy.

    Cały mBank.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 5. Data: 2003-06-19 20:34:32
    Od: "david" <d...@N...gazeta.pl>

    Radek B <r...@f...inv.pl> napisał(a):

> [...]
    > przyszłości, na podstawie analizy współpracy z naszym Bankiem, z
    > przyjemnością ponownie rozpatrzymy Pani/Pana wniosek o kartę Visa

    Witam
    Proponuję w takiej sytuacji w pierwszej kolejności napisać do Biura
    Informacji Kredytowej www.bik.pl bo być może to ich zasługa, może
    niewywiązywałeś się wcześniej (choćby raz) z kredytów w innym banku i jesteś
    w BIKu umieszczony. Pamiętaj że zdarzają się również przypadki że zostają
    tam umieszczone osoby do których nie ma najmniejszych wątpliwości o ich
    uczciwości a przez przypadek tam się znaleźli. Pierwszy krok to napisać do
    BIKu !!!
    pozdr
    david

  • 6. Data: 2003-06-19 21:58:14
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    Użytkownik "Monika" <l...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednego konta mi zdjeli, a tam nie zaksiegowali, choc sie wlasnie
    > dowiedzialam, ze konserwuja. To tylko zly poczatek, czy oni tak zawsze?
    Jedno co warto - to upic sie warto:-)

    A tak na powaznie - kiedy przelalas? Wczoraj (we srode), czy wczesniej? Bo
    jak niestety wczoraj (i na przyklad po poludniu) to dojda do mBanku
    najwczesniej w piatek.
    Fakt, ze czesto sie konserwuja - ale prawie zawsze o tym informuja.
    Dopoki nie bedziesz potrzebowala zbyt czestych kontaktow z nimi za pomoca
    telefonu to jest w porzadku, schody zaczynaja sie gdy musisz cos zalatwic
    przez czlowieka.

    Michał M

  • 7. Data: 2003-06-20 05:00:41
    Temat: Re: mBank - FORTIS?
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > Ja tez sie z nimi strasznie mecze (malo powiedziane) i zastanawiam sie
    > czy warto?

    Ja ich uzywam od poczatku i nie mialem zadnych klopotów. Konserwacji nigdy
    nie zauwazylem bo robia to w jakis dziwnych porach.

    Nie podoba mi sie oplata za przelew do US i to ze za kazdym razem musze
    wpisywac dane urzedu i numer konta. Mocno wkurzajacy jest brak sladu, jesli
    nie zrealizuja twej dyspozycji przelewu (np. brak srodków), limit 1kzl.

    Zalozylem se e-pakiet w Fortisie (w ciagu 24 godzin) i mam wyzsze
    oprocentowanie, wplaty w placówkach, pobieranie z karty VE w dowolnym
    bankomacie za free (do 10kzl dziennie) i bezplatne przelewy (takze do US).
    Niestety trzeba placic za konto 7PLN. Ja trzymam zwykle wiecej niz kilka
    tysiecy, wiec róznica w oprocentowaniu spokojnie to pokrywa.

    Mysle, ze mbank warto miec np. jesli robisz cos na allegro i dla beplatnej
    VIZY (przelewasz na konto tyle ile chcesz i jestes bezpieczna, ze wiecej z
    niej nie zniknie), ale nie jako podstawowe konto.

    pozdr

    MW

  • 8. Data: 2003-06-20 06:06:37
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    david pisze:
    >Witam
    >Proponuję w takiej sytuacji w pierwszej kolejności napisać do Biura
    >Informacji Kredytowej

    Nie mam i nie miałem nigdy żadnego kredytu (oprócz niewykorzystywanego
    kredydtu odnawialnego w ROR).

  • 9. Data: 2003-06-20 08:27:04
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Niestety trzeba placic za konto 7PLN. Ja trzymam zwykle wiecej niz kilka
    > tysiecy, wiec róznica w oprocentowaniu spokojnie to pokrywa.
    Jeszcze jest 1 zł. miesięcznie za używanie VE, ale wypłaty gdziekolwiek bez
    prowizji to jest piękne. Trzeba też mieć stałe comiesięczne dostawy na
    rachunek (chyba 300 zł.). Można za to iść do oddziału i wpłacić pieniądze na
    rachunek i natychmiast są dostępne. Można tak wesprzeć osobę bliską lub
    znajomą, będącą właśnie na drugim końcu Polski czy świata - bez żadnych
    opłat. W mBanku tak się nie da, trzeba wysyłać pieniądze przelewem, a to
    zajmuje więcej czasu, chyba, że przelewamy z mBanku :-). Tu właśnie wychodzi,
    jak fajna jest strategia tego banku, żeby zbudować za ciężkie pieniądze
    olbrzymią sieć użytkowników. Wyszło więc na to, że mBank to w tej chwili
    podstawa handlu w sieci. Tzn. nie monopolista, ale z racji swojej
    powszechności - najszybszy sposób na przelanie kasy.

  • 10. Data: 2003-06-20 16:16:35
    Od: "Monika Łukaszyk" <l...@N...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@u...hoga.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Michał M
    >
    > Przelalam w pon. i wtedy mi zdjeli, a pojawilo sie na koncie w srode... A
    konserwacja nic do tego nie miala bo skonczyli o 6. Zgadzam sie ze schodami i
    czlowiekami... ;)

    Pozdrawiam