  • 1. Data: 2003-06-19 11:31:10
    Temat: emax lokata a umowa
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam !
    Po zalozeniu eMax lokaty przez www - ile czekamy na przyslanie umowy
    zalozeniu tejze ?
    2 tygodnie peka a tu nic;(

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 2. Data: 2003-06-19 20:36:44
    Temat: Re: emax lokata a umowa
    Od: "Dawid Niemiec" <d...@N...gazeta.pl>

    wcale_nie <m...@g...pl> napisał(a):

    > Witam !
    > Po zalozeniu eMax lokaty przez www - ile czekamy na przyslanie umowy
    > zalozeniu tejze ?
    > 2 tygodnie peka a tu nic;(
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > wcale_nie

    znam przypadek przysłania umowy po 28 dniach od założenia lokaty :)))

  • 3. Data: 2003-06-21 14:46:10
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Dawid Niemiec wrote:

    > znam przypadek przysłania umowy po 28 dniach od założenia lokaty :)))

    Maial wyslalem kilka dni temu - tez zero odpowiedzi - coraz wiecej minusow -
    ehh

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 4. Data: 2003-06-22 19:48:41
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Maial wyslalem kilka dni temu - tez zero odpowiedzi - coraz wiecej
    minusow -
    > ehh

    to dziwne - na moje maile odpowiadają zawsze na drugi dzień roboczy, no ale
    zawsze możesz pogadać na czacie eksperckim z jedną z mLinek.
    http://www.mbank.com.pl/mczat/