  • 1. Data: 2003-06-19 14:26:52
    Temat: [inteligo]dostalem karte kodow
    Od: "seba" <s...@w...wroc.pl>

    Witam.
    Właśnie przysłali mi nową kartę kodów. Niby nic dziwnego, ale poprzednia
    wykorzystana dopiero w połowie a to zajęło mi 2 lata.
    Może oni coś wiedzą czego ja nie wiem?
    Pozdrawiam.

    * Sebastian Krawczyk, Wroclaw, PL
    * http://skrupulant.prv.pl - program do kawiarenki
    * na przykład w cenie benzyny 70% to podatek,
    * na utrzymanie tej hydry nienasyconej, ich dzieci, żon i matek..

  • 2. Data: 2003-06-19 15:40:31
    Temat: Re: [inteligo]dostalem karte kodow
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Właśnie przysłali mi nową kartę kodów. Niby nic dziwnego, ale poprzednia
    > wykorzystana dopiero w połowie a to zajęło mi 2 lata.
    > Może oni coś wiedzą czego ja nie wiem?

    Kolejna karta kodów jest automatycznie przesyłana klientowi
    po wykorzystaniu 20. kodu z poprzedniej. Niezależnie od tej
    zasady można samodzielnie zamówić kartę kodów w dowolnym
    czasie.

    --
    Jakub Berent