  • 31. Data: 2007-12-27 07:47:18
    Temat: Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 23:29:26 +0100, Chris napisał(a):

    > System wysyła tylko komunikat o niezrealizowanym z powodu braku środków
    > przelewie z izzyKonta. Natomiast żaden ślad nie pozostaje po zleconym, a
    > niezrealizowanym przelewie z eMaxa na izzyKonto.

    To ja bym jeszcze raz sprawdził czy numer tego izzy jest wpisany poprawnie
    w przelewie z eMaxa :)

  • 32. Data: 2007-12-27 19:21:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 07:47:18 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisała:

    > To ja bym jeszcze raz sprawdził czy numer tego izzy jest wpisany poprawnie
    > w przelewie z eMaxa :)

    Ja chyba też. Maneqwry takie jak autor wątku robiłem wielokrotnie i nie
    miałem takich przygód. Nie chce mi sie wierzyć, że mBank uwziął sie na
    autora wątku.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 33. Data: 2007-12-27 23:13:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 07:47:18 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > To ja bym jeszcze raz sprawdził czy numer tego izzy jest wpisany poprawnie
    > w przelewie z eMaxa :)

    Przecież ja tego numeru konta nie wpisywałem "z ręki"!
    Mam przelew zdefiniowany, który był już wykonywany kilkaset razy i bez
    żadnych zmian jest wykonywany w dalszym ciągu!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 34. Data: 2007-12-27 23:18:38
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 19:21:13 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja chyba też. Maneqwry takie jak autor wątku robiłem wielokrotnie i nie
    > miałem takich przygód.

    Ja przez blisko 7 lat korzystania z mBanku *zawsze* robiłem przelewy w
    ten sposób i też nigdy wcześniej nie miałem takich przygód.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 35. Data: 2007-12-28 05:22:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 00:18:38 +0100,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:

    > Ja przez blisko 7 lat korzystania z mBanku *zawsze* robiłem przelewy w
    > ten sposób i też nigdy wcześniej nie miałem takich przygód.

    I nie edytowałeś tego przelewu ostatnio? U mnie były jakieś problemy
    kiedy mi sie adres zmienił i przelew emax->izzy musiałem zmienić. Może
    przy takiej okazji wkleiłeś nie ten numer co trzeba?
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 36. Data: 2007-12-28 12:18:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 28 Dec 2007 05:22:49 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > I nie edytowałeś tego przelewu ostatnio? U mnie były jakieś problemy
    > kiedy mi sie adres zmienił i przelew emax->izzy musiałem zmienić. Może
    > przy takiej okazji wkleiłeś nie ten numer co trzeba?

    Nic nie edytowałem, nic nie zmieniałem!
    Przelew został zdefiniowany kilka lat temu i od tego czasu nie był w
    ogóle zmieniany.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof