    From: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Date: Tue, 18 Dec 2007 16:26:16 +0100

    Przez blisko 7 lat posiadania kota w mBanku przyzwyczaiłem się do
    niezawodnego wykonywania przez bank zleconych przelewów.
    Pierwszy wstrząs nastąpił tydzień temu, gdy po zalogowaniu się do
    serwisu przeczytałem komunikat, że przelew zlecony na dzień 10.XII nie
    został wykonany z powodu braku środków na koncie.
    Byłem tym mocno zdziwiony, gdyż byłem przekonany, że zleciłem przelew
    środków z eMaxa na izzyKonto, ale ponieważ po tym przelewie nie było
    najmniejszego śladu, więc przyjąłem ze że to był mój błąd i że widocznie
    zapomniałem zlecić tego przelewu.
    Gdy zlecałem kolejno następny przelew (na dzień 17.XII), to dmuchając na
    zimne, dla upewnienia się sprawdziłem jeszcze w Przelewach Przyszłych,
    czy na pewno oba przelewy (tzn. eMax->izzyKonto oraz izzyKonto->Zakład
    Energetyczny) są zlecone. Oba były.
    Dzisiaj sprawdzam na koncie i jest identyczna sytuacja jak przed
    tygodniem: znowu komunikat o niewykonaniu przelewu zewnętrznego z powodu
    braku środków na izzyKoncie, a po przelewie z eMaxa na izzyKonto -
    żadnego śladu!
    Oba przelewy zlecone były na poniedziałki (10 i 17 grudnia) i oba nie
    zostały zrealizowane w identyczny sposób!
    Czy ktoś z Was doświadczył w ostatnim czasie czegoś podobnego?
    Ja rozumiem, ze czasem może coś się pokręcić i przelew zamiast pierwszą
    sesja KIR pójdzie drugą lub nawet trzecią, ale usunięcie bez śladu
    zleconego przelewu z eMaxa na izzyKonto i robienie durnia z klienta jest
    zwykłym chamstwem!
    Po raz pierwszy autentycznie wpieniłem się na mBank.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof