  • 1. Data: 2008-10-10 10:08:12
    Temat: mBank - powiadomienia SMS
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Przy każdej operacji jaką dokonuję na koncie mbank mam powiadomienie
    smsem , np: wybieram kase z banku dostaje powiadomienie na komorke ze
    wybralem tyle i tyle, nastepnego dnia dostaje takiego samego smsa i
    oczywiscie mbank kasuje mnie znowu za to.
    Mial ktos tak samo? Czy to jest normalne?

    For@LL

  • 2. Data: 2008-10-10 10:14:33
    Temat: Re: mBank - powiadomienia SMS
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:gcn9i7$crk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mbank kasuje mnie znowu za to.
    > Mial ktos tak samo? Czy to jest normalne?

    A patrzyles przypadkiem na strone mBanku? Np. przewodnik? Np. Pytania i
    odpowiedzi?

    Tomek

  • 3. Data: 2008-10-10 11:24:05
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Tomek pisze:
> [...]
    > wiadomości news:gcn9i7$crk$1@inews.gazeta.pl...

    > A patrzyles przypadkiem na strone mBanku? Np. przewodnik? Np. Pytania i

    Tak patrzylem nie ma na to odpowiedzi dlaczego dostaje dwa razy sms o
    operacji, pierwszy wybierajac pieniadze z banku, drugi jak kwota jest
    zaksiegowana na koncie i widoczna w historii

  • 4. Data: 2008-10-10 12:49:55
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    ForALL napisał(a):

    > Tak patrzylem nie ma na to odpowiedzi dlaczego dostaje dwa razy sms o
    > operacji, pierwszy wybierajac pieniadze z banku, drugi jak kwota jest
    > zaksiegowana na koncie i widoczna w historii

    nie korzystam, ale podejrzewam że chodzi o to, że pierwszy sms to tylko
    blokada środków (autoryzacja), a drugi to już finalne rozliczenie
    transkacji. czasami ta kwota może się różnić, np. kupujesz w walucie
    obcej albo tankujesz na Neste.

    PG