  • 31. Data: 2002-03-06 18:17:25
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    n...@p...onet.pl wrote:

    > na nazwisko, tzn. ojciec ma eurokonto vip (ikm,maestro i złote concerto) więc
    > mnie na nazwisko w tym oddziale obsługują

    Tatuś też na newsy pisuje? I z takiego podobnego adresu?
    Czy drugi expert nam rośnie?

    From:
    <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups:
    pl.biznes.banki
    Re: porów n a n i e maestro i ve
    Date:
    11 Feb 2002 17:04:17 +0100
    8bit
    11 Feb 2002 16:04:17 GMT

    > A kto wydaje Amexy nieletnim?

    a kto ci powiedział że jestem nielentni?
    pozatym jak pisze coś o kartach dla nieletnich to chodzi tez mi oto żeby
    synowi
    coś załatwić przy okazji.

    </cite>

    pzdr

    Tomek

  • 32. Data: 2002-03-06 18:18:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    VIP

    > na nazwisko, tzn. ojciec ma eurokonto vip (ikm,maestro i złote concerto)
    więc
    > mnie na nazwisko w tym oddziale obsługują

    To nie chwal ich skoro, nie miales "do czynienia ze zwyklym Pekaosa". A co
    do vip to jest bardzo roznie z nimi... ale rewelacja to to nie jest :(( Choc
    raz mnie zadziwili jak mi czasowo limit karty zwiekszyli :))
    pzd

  • 33. Data: 2002-03-06 18:22:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > oczywiście trzeba zaświadczenie ale nie trzeba trzymać średniego saldo
    4000zl
    > tylko wpływy mają być

    No i jeszcze trzeba czekac, czekac, czekac.... az pieniadze (np.
    wynagrodzenie wyslane przelewem 4 dni temu) beda dostepne na koncie.
    Normalnie obsluga VIP :)))

  • 34. Data: 2002-03-06 18:25:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > i vip oczywiscie!
    Zeby to byl jeszcze jego VIP, a nie...

  • 35. Data: 2002-03-06 18:30:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > No tak... mBank nie ma konta VIP, wiec po co tam trzymac 4k ;-P

    Albo lepiej konto GOLD, vip to pecha. I zeby jeszcze wyciagi miesieczne byly
    ZLOTE !!!

  • 36. Data: 2002-03-06 18:50:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 04:13:14PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > oczywiście trzeba zaświadczenie ale nie trzeba trzymać średniego saldo 4000zl
    > tylko wpływy mają być

    Wystarczy zaswiadczenie od rodzicow? ;-))

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-03-06 19:02:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Wystarczy zaswiadczenie od rodzicow? ;-))

    Dobre. hehehehe
    Tylko pytanie co zrobic jak bank odmowi np wydania karty ? Wpisze uwage do
    dzienniczka ?

  • 38. Data: 2002-03-06 19:02:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 04:26:33PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > a produkt "eKarta" to nie komedia:))))

    Brawo! A teraz wyjdz spod plaszczyka rodzicow i postaraj sie dostac
    karte platnicza ktora mozesz uzywac do transakcji internecie.

    Zastanow sie anonimie ze dla ludzi ktorzy sa na tyle dorosli zeby
    _sami_ decydowac o swoim losie a banki stawiaja im idiotyczne
    wymagania (np. wojsko).

    Po drugie - niedlugo sie okaze (__na_pewno__) ze do traksakcji
    internetowych sluza tylko pewne dedykowane karty i szybciej sie z nia
    przeprosisz, niz Ci sie wydaje.

    No, ale przeciez masz VIPa tatusia ...

    --

    --w

  • 39. Data: 2002-03-06 19:05:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tatuś też na newsy pisuje? I z takiego podobnego adresu?
    > Czy drugi expert nam rośnie?
    >
    > From:
    > <n...@p...onet.pl>

    A 2 tygodnie pozniej ;)

    From: <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo-oszu?ci
    Date: 26 Feb 2002 07:37:02 +0100

    dlatego robie sobie karte wypukłą.

    Eh, gdzyby kiedys grupa miala byc moderowana to juz dzis zglaszam swoja
    kandydature na moderatora ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 40. Data: 2002-03-06 19:19:03
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > 4000zl
    >
    > No i jeszcze trzeba czekac, czekac, czekac.... az pieniadze (np.
    > wynagrodzenie wyslane przelewem 4 dni temu) beda dostepne na koncie.
    > Normalnie obsluga VIP :)))

    przynajmniej fotele wygodne:)))