  • 21. Data: 2002-03-06 15:09:09
    Temat: Re: mBank odstawia jaja
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 04:02:08PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > > A wypukly gold to misio?
    >
    > powyżej 4000zł saldo.

    Jak juz ktos zauwazyl - a vip w pekaosa to za ladne oczy?

    > na żelazku nie przejdzie

    A nie powiedziales ze ma byc do zelazka. np. do motoio sie nadaje.

    > niezły pomysł:)))))

    Uwazaj - tam maja rowniez karty EPI! Bedziesz musial umyc potem rece!!

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-03-06 15:13:14
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Jak juz ktos zauwazyl - a vip w pekaosa to za ladne oczy?

    oczywiście trzeba zaświadczenie ale nie trzeba trzymać średniego saldo 4000zl
    tylko wpływy mają być

    > A nie powiedziales ze ma byc do zelazka. np. do motoio sie nadaje

    to wiem ale i VE inteligo na motoio sie nadaje choć to płaszczak

    znam oferte pekao:)))

  • 23. Data: 2002-03-06 15:18:35
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Trzeci? To juz dwa razy tak miales?

    Alez mBank nie rozbi "komedi" =))))

  • 24. Data: 2002-03-06 15:26:33
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Alez mBank nie rozbi "komedi" =))))

    a produkt "eKarta" to nie komedia:))))

  • 25. Data: 2002-03-06 17:14:42
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > mbank
    > a zresztą to beznajdziejny bank.

    jasne.
    tylko ze inne sa jeszcze bardziej beznadziejne :-(

    pozdrawiam

    romekk
    ;-)

  • 26. Data: 2002-03-06 17:32:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    > Po giga-problemach jakich mialem z otworzeniem rachunku teraz mam problem
    > jego uzytkowaniem. Odeslalem umowe, ale niestety mBank jej nie ma. Kogo
    > udusic (pomijajac Poczte Polska)?

    Trzeba było samemu wydrukować i wysłać umowę.
    Otwarcie konta przez moją żonę trwało 1,5 tygodnia (ma już kartę i listę
    haseł).

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 27. Data: 2002-03-06 17:37:45
    Od: "minik" <m...@n...org>

    Najpierw dokladnie przeczytaj a pozniej pisz.
    Konto juz jest zalozone! Jedna z umow podpisuje sie, a dowod kseruje i oba
    dokumenty wysyla. I o tych dokumentach jest mowa.

  • 28. Data: 2002-03-06 17:46:06
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Najpierw dokladnie przeczytaj a pozniej pisz.

    Przepraszam.
    O Twoich giga-problemach nie czytałem.

    Pozdrawiam i powodzenia.
    R.Wicik

  • 29. Data: 2002-03-06 17:49:29
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Pozdrawiam i powodzenia.
    Rowniez pozdrawiam, ale w dalesze sukcesy zwiazane z mbankiem zaczynam
    watpic =(

  • 30. Data: 2002-03-06 18:12:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > pekao - dużo kart w tym wypukłe, szybka obsługa. i to mi pasuje.

    Ale sie usmialem :))) szybka obsluga ! O Pekao mozna duzo powiedziec ale
    napewno nie to ze ma szybka obsluge. Mialem tam konto (VIP tez) i wiem co
    mowie....