  • 1. Data: 2005-08-01 14:02:24
    Temat: mBank - odsetki za lipiec
    Od: "Albatros" <a...@w...ptak.w.pl>

    Czy mBank naliczyl juz odsetki za lipiec ? U mnie jeszcze nie, ale juz
    zdazyl zrobic storno odsetek i na koncie mam -1gr. O co chodzi ?
    Pozdr
    Albatros

  • 2. Data: 2005-08-01 14:12:53
    Temat: Re: mBank - odsetki za lipiec
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Albatros wrote:
    > Czy mBank naliczyl juz odsetki za lipiec ? U mnie jeszcze nie, ale juz
    > zdazyl zrobic storno odsetek i na koncie mam -1gr. O co chodzi ?
    Ze pewnie w czerwcu zrobiłeś transakcje kartą która w lipcu się dopiero
    w mBanku zaksięgowała. Zgadłem ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-08-01 15:47:01
    Od: "Albatros" <a...@w...ptak.w.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca":
    > Ze pewnie w czerwcu zrobiłeś transakcje kartą która w lipcu się dopiero w
    > mBanku zaksięgowała. Zgadłem ?

    Wyplata z bankomatu 200zl - 30czerwiec/4lipiec, dzieki.

    Pozdr
    Albatros

  • 4. Data: 2005-08-01 16:16:50
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy mBank naliczyl juz odsetki za lipiec ? U mnie jeszcze nie, ale juz

    U mnie naliczenie widoczne było w sobotę

    Darek

  • 5. Data: 2005-08-01 17:56:23
    Od: jacost <j...@...pl>

    Darek napisał(a):

    > U mnie naliczenie widoczne było w sobotę

    U mnie też -- jeśli podałem zakres dat do 1 sierpnia. Dzisiaj jednak
    odsetki z eKonta znikły.

    J.

  • 6. Data: 2005-08-03 09:07:10
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-08-01 19:56, Użytkownik jacost napisał/a:

    > U mnie też -- jeśli podałem zakres dat do 1 sierpnia. Dzisiaj jednak
    > odsetki z eKonta znikły.

    A ja mam tylko odsetki ujemne za wykorzystany limit kredytowy. Odsetek
    dodatnik za te parę groszy na koncie brak, a powinny być, przynajmniej
    tak mi mówi arkusz excelowy w który mkonto rozliczam i odsetki liczę.

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2005-08-03 10:01:45
    Od: jacost <j...@...pl>

    jacost napisał(a):
    > U mnie też -- jeśli podałem zakres dat do 1 sierpnia. Dzisiaj jednak
    > odsetki z eKonta znikły.

    Wygląda, że mi się pomyliło. Nie wziąłem pod uwagę 50 gr za przelew,
    który się wykonał (to było zbliżone do kwoty odsetek).

    J.