  • 11. Data: 2002-03-14 10:31:53
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Wojciech Florczyk <w...@M...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6ptgr$3hb$...@n...tpi.pl...
    > budzet promocyjny jest ustalany na poczatku roku i jest niezalezny od
    > budzetu firmy.
    > widac to szczegolnie po kampaniach reklamowych bankrutow.

    Ciekawe w jaki sposob?
    Zakladaja osobny rachunek bankowy z pieniedzmi na promocje i dostep do niego
    ma tylko agencja reklamowa?

    Karol

  • 12. Data: 2002-03-14 10:53:19
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Florczyk" <w...@M...net> napisał w
    wiadomości news:a6ptgr$3hb$1@news.tpi.pl...
    > budzet promocyjny jest ustalany na poczatku roku i jest niezalezny od
    > budzetu firmy.
    >
    > widac to szczegolnie po kampaniach reklamowych bankrutow.

    Budżet promocyjny - jak każdy inny jest ustalany na początku roku i jest
    częścią budżetu firmy (o ludzie ! ) .... I może byc modyfikowany w ciągu
    roku jak każdy budżet w zależności od decyzji Zarządu ....

  • 13. Data: 2002-03-14 11:27:16
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    > Budżet promocyjny - jak każdy inny jest ustalany na początku roku i jest
    > częścią budżetu firmy (o ludzie ! ) .... I może byc modyfikowany w ciągu
    > roku jak każdy budżet w zależności od decyzji Zarządu ....

    slowo niezalezny zostalu tu zle uzyte :-)

    chodzilo mi o pewna niezaleznosc od ogolnej sytuacji firmy dzialan
    promocyjnych, ktore zostaly wczesniej zaplanowane i np. nie oplaca sie znich
    wycofywac...

    WF

  • 14. Data: 2002-03-14 11:38:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Tak napisałeś :
> [...]

    > chodzilo mi o pewna niezaleznosc od ogolnej sytuacji firmy dzialan
    > promocyjnych, ktore zostaly wczesniej zaplanowane i np. nie oplaca sie

    A o co co Ci chodziło - to można by długo dywagować :-))) Z Twojego post'a
    można wywnioskować że budżet firmy sobie - a budżet promocyjny sobie ... a
    budżet działów marketingu i PR jest zawsze zależny od budżetu firmy jako
    całości. A co do opłacalności wycofywania pewnych działań - to masz rację -
    zgadza się, na ogół duże działania promocyjne planuje się na długo na przód
    i jako takie są wykonywane w długim okresie czasowym, agencje ponoszą pewne
    koszty - które później tak czy siak zrefakturują na firmę zlecającą - bez
    względu na to czy się rozmyśli co do kampanii czy nie.

    Pozdroofka

  • 15. Data: 2002-03-14 11:39:46
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Zarówno mBank jak i Inteligo wydają pieniądze z Unii Europejskiej, które dostały
    na prowadzenie eksperymentów typu ebank.
    Pokora i racjomalne wydawanie nie swoich pieniędzy jest w w Polsce na kartki :-)
    Wojtek

  • 16. Data: 2002-03-14 12:18:53
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    > A o co co Ci chodziło - to można by długo dywagować :-))) Z Twojego

    co nie ma sensu bo juz napisalem, ze sie zle wyrazilem...

    WF

  • 17. Data: 2002-03-14 12:31:07
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaĽni
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 14 Mar 2002 09:04:48 +0100, w
    <7...@n...onet.pl>, <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    [...]

    Przestań pieprzyć, jeśli Ci się nie podoba, to idź do innego banku.
    Nas nie musisz zanudzać Twoimi "ekonomycznymi" złotymi myślami.

  • 18. Data: 2002-03-14 13:21:00
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 14 Mar 2002 09:04:48 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >mam za to płacić i jeszcze przysparzać tym samym "chwały" mBankowi?
    >Mój bank nie ma być instytucją charytatywną, tylko ma zarabiać pieniądze dla
    >mnie. A ja mogę następnie je wydać na dowolny cel, choćby na sponsoring. Ale
    >nie mówmy, że mBank został sponsorem - tylko powiedzmy:
    >
    >klienci mBanku za jego pośrednictwem zostali przymuszeni do sponsorowania
    >drużyny piłki siatkowej!!!.
    >
    >A tym którzy zastanawiają się dlaczego w Częstochowie, podsuwam nazwę banku
    >który "przejmie" mBank i wprowadzi go na giełdę...

    To odpowiedz na proste pytanie.
    Jaki BRE ma interes by promowac Bank Częstochowa ?

    Przecież ta marka jest już "przegrana".

    Skoro i tak trzeba ponosić koszty sponsorowania, to
    chyba lepiej, by "na koszulkach" był mBank
    niż marka, której promowac nie warto.

    mBank nie jest pierwszą firmą która
    reklamuje się poprzez sport.
    (jak nie wierzysz, to skocz np. na pocztę :-) )

    BAH

  • 19. Data: 2002-03-14 14:38:19
    Od: "Mateusz Muun" <m...@m...net>

    " Kiedy jednemu z moich klientow nie podobalo sie, ze zamiast rozwijac
    firme sponsoruje koncert muzyki klasycznej, zapytalem go, czy chce
    zrezygnowac z uslug firmy. Ba! Zalezalo mi na tym, aby tego czowieka sie
    pozbyc jako klienta.
    Po prostu nie lubie nie zadowolonych klientow.

    Gdyby klienci interweniowali w polityke firmy, to nie byla by prowadzona
    przez zarzad, tylko przez ludzi, ktorzy czasem nie wiedza co to MARKETING.

    "

  • 20. Data: 2002-03-14 17:14:12
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Gdyby klienci interweniowali w polityke firmy, to nie byla by
    prowadzona
    > przez zarzad, tylko przez ludzi, ktorzy czasem nie wiedza co to MARKETING.

    Klienci caly czas interweniuja w polityke firmy glosujac nogami (lub
    myszkami :-)) A reklama poprzez sport to zawsze jest sliska sprawa - zawsze
    moze sie okazac, ze liczba kibicow druzyny X jest znacznie mniejsza niz
    liczba ich zaprzysieglych wrogow... A wtedy bank moglby wrecz stracic
    klientow przez reklame :-)
    Wyobrazcie sobie taki obrazek: banda pijanych, zarzyganych kibicow w dresach
    w zdemolowanym pociagu, wygolone lby i bejsbole, kazdy ryczacy na caly glos
    "mBank Pcim Dolny PANY!!!!!!!!!!!!!!"