  • 1. Data: 2012-11-24 21:39:09
    Temat: mBank i totalne kuriozum
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jak wiadomo w mBanku debetówka kosztuje 2 zł.
    Teraz zakładamy, że ktoś używa mBanku tylko do oszczędzania, co samo w sobie jest bez
    sensu, ale tak załóżmy.
    Dalej zakładamy, że mamy autoryzację smsami, a telefon nam kradną.
    Potrzebujemy pilnie gotówki.

    Co robimy?

    Dzwonimy na mLinię, logujemy się i łączymy z konsultantem i prosimy i zmianę numeru
    komórki. mLinek pyta nas o wszystko, łącznie z rozmiarem siurka i regularnością
    wypróżnień i dochodzimy do sedna.

    Jakiś debil w tym banku wymyślił, że do zmiany numeru telefonu musisz podać 4
    pierwsze lub ostatnie cyfry karty debetowej. Nie masz? To spier... na drzewo banany
    prostować. Możesz sobie zmienić numer telefonu korespondecyjnie (czas, no i numer z
    podpisem niezgodnym) albo w mPunkcie o ile wcześniej odwiedzisz notariusza, który
    poświadczy Twój podpis.

    Jakim trzeba być debilem by wymagać posiadania karty do takiej operacji?

    Na bazie: http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/1,992823,zia
    nia-numeru-telefonu-w-mabnku-smiech-na-sali-puste-kr
    zesla,1.html

  • 2. Data: 2012-11-24 21:44:20
    Temat: Re: mBank i totalne kuriozum
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

> [...]
    > podać 4 pierwsze lub ostatnie cyfry karty debetowej. Nie masz? To
    > spier... na drzewo banany prostować. Możesz sobie zmienić numer

    To trochę dziwne. Czasami w bankach (nie pamiętam czy w mBanku czy
    gdzieś indziej) padało pytanie typu: "na jaką kwotę ma pan lokatę w
    EUR".
    Odpowiedź "nie mam" była prawidłowa. Może tu też trzeba było
    odpowiedzieć "nie mam" ?
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 3. Data: 2012-11-24 22:46:30
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 24 Lis, 21:48, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > To troch dziwne. Czasami w bankach (nie pami tam czy w mBanku czy
    > gdzie indziej) pada o pytanie typu: "na jak kwot ma pan lokat w
    > EUR".
    > Odpowied "nie mam" by a prawid owa. Mo e tu te trzeba by o
    > odpowiedzie "nie mam" ?

    Nie działa. Potwierdzają to na czacie. Musisz podać cyfry z karty albo
    tylko korespondencyjnie.

    Przecież to jest głupie. Ja bym nie wpadł na taki pomysł zmuszania do
    posiadania plastiku.

  • 4. Data: 2012-11-25 00:11:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-24 22:46, Konfabulator pisze:

    > Nie działa. Potwierdzają to na czacie. Musisz podać cyfry z karty albo
    > tylko korespondencyjnie.
    >
    > Przecież to jest głupie. Ja bym nie wpadł na taki pomysł zmuszania do
    > posiadania plastiku.

    To raczej pozostałość po tym, że kiedyś każdy w mbanku plastik miał.
    Opłatę wprowadzili, a o tej konsekwencji nie pomyśleli.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-11-25 03:30:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 6...@g...co

    : pyta nas o wszystko, łącznie z rozmiarem siurka

    Przy pani? -- 17 cm...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-11-25 03:47:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8rvvk$jki$...@n...news.atman.pl

    > "Konfabulator" 6...@g...co

    > : pyta nas o wszystko, łącznie z rozmiarem siurka

    > Przy pani? -- 17 cm...

    BTW krycia i sikania...

    http://www.osipowski.pl/index.php?option=com_content
    &view=article&id=54&Itemid=74

    Pokrycie dachu z wióra osikowego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-11-25 12:15:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 00:11:11 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > To raczej pozostałość po tym, że kiedyś każdy w mbanku plastik miał.
    > Opłatę wprowadzili, a o tej konsekwencji nie pomyśleli.

    A niby czemu mieli myśleć? Każde zmiany to jakiś koszty a tutaj mają same
    plusy, bo nie zmieniając tylko zyskują.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-11-25 17:20:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" k8sukj$dtm$...@n...news.atman.pl

    > A niby czemu mieli myśleć? Każde zmiany to jakiś koszty a tutaj mają same
    > plusy, bo nie zmieniając tylko zyskują.

    Zwłaszcza nowych klientów -- zyskują. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'